Zit gewoon rustig op de bank of buiten En dan zo in eens krijg ik het zo warm... beschrijf het maar als opvliegers. Zweet dan echt overal en dit houd ook wel even aan. Hebben meer dames dit of is het iets wat ik toch even moet melden als ik weer naar de verlos moet?
Ik had het ook de laatste weken van mijn zwangerschap. Het heeft zo is mij verteld te maken met schommelingen in je hormoonniveaus. Veel hebben er pas echt last van na de bevalling, maar daarvoor kan ook hoor. ik had het vooral snachts, dan was m'n hele bed nat Maar ook wel overdag. Erg vervelend dat commentaar op mijn plotseling enorm rode hoofd
Het bed drijf ik ook soms uit... Heb daar nu een apart ding voor gekocht om het matras te beschermen. Zit nu ook met zweet op me kop... terwijl ik niets doe en korte broek aan heb en topje. Ben wel blij dat ik niet de enige ben.. hihihi
Nou ik doe ook niks en zweet loopt van me lijf af en dat terwijl ik voor de ventilator zit op de hoogste stand gatsie . En de nachten zijn ook heel erg drijf nat