zwanger en darmprobleem

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Goofie, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben vandaag 7 weken zwanger.
    Ik heb een lactose intolerantie en pds.
    Nu heb ik heel veel last van mijn buik sinds ik zwanger ben en word daar heel onzeker van.
    Ik heb constant een zeurderig gevoel rechtsboven in mijn buik.
    Dat heb ik wel vaker maar nu ik zwanger ben is dit iets waar ik bang van word.
    Graag zou ik met meiden willen kletsen die zwanger zijn of geweest en die dit probleem herkennen.

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Hoi Goofie,

Ik kan niet zeggen dat ik zulke heftige darmproblemen heb als jij. Wel heb ik al jaren last van spastische darmen, met afwisselend periodes met problemen met de stoelgang, dan weer een periode veel buikpijn, dan weer vaak misselijk... De laatste tijd ben ik sowiezo bijna dagelijks wel een beetje misselijk geweest. Nu ik zwanger ben, ben ik ook misselijk, maar ik heb niet het gevoel dat dit anders is dan hiervoor. Ik heb wel duidelijk ineens meer problemen met de stoelgang, een opgeblazen gevoel en winderigheid. Bij het ontlasten moet ik soms best druk zetten en dat is het enige dat ik soms wel een beetje eng vind. Ben dan bang dat ik het kindje 'losdruk' ofzo... :):D Kan natuurlijk niet, maar voelt dus toch een beetje eng. Verder herken ik het niet zo.

Ik hoop voor je dat er nog meiden komen die meer hetzelfde hebben als jij, maar nu staat je topic in ieder geval weer een beetje bovenaan!

Groetjes,
    Janna

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Haha dankje wel!

Deel Deze Pagina