Hoiii meiden, Ik had 30 oktober eisprong, ik had ook ovu-test gedaan, was vet posetief, 31 oktober was het weer negatief. En vandaag (3 dagen na eisprong) heb ik heel erg pijn in mijn rechts onderbuik, steekjes + links borst aan de zijkant beetje onder m'n oksel. Van waar komt dat pijn? Kom dit bekend voor? Gr , G0nca
Geen idee Volgens mij kan ik het van alles zijn, maar natuurlijk hoop ik voor je dat het HET teken is! Succes met afwachten de komende week! 8) PS: Volgens mij heb je perongeluk je berichtje dubbel geplaatst? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/172649-pijn-na-eisprong.html
het kan een voorteken zijn van zwangerschap, ik had had dat ook,temisten de steekjes en flinke pijn in de borsten. Maar het kunnen ook nog na weeën zijn van de eisprong en de hormonen die dan vrij komen. xxjes ik hoop natuurlijk op de eerste voor je
Ik hoop voor jou dat het een goed teken is. Ik had dit dus afgelopen maand ook en was er bijna van overtuigd dat ik zwanger was (omdat ik dit de maanden ervoor niet had gehad) Niets was minder waar en ik werd dus gister gewoon mega ongesteld (zware teleurstelling). Ieder lichaam is anders, en je kunt bijna niet op je lichaam vertrouwen. Ik hoop voor jou dat het positieve tekenen zijn. Liefs Dyja
een eventuel innestelingzou wel erg vroeg zijn dus ik denk dat het gewoon van je eisprong is die pijn...