kloppingen/trekkerig gevoel in vagina??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monieqje, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    en ik had het vanmorgen en echt binnen in mijn vagina...beetje moeilijk om uit te leggen leek net alsof mijn vaginaspieren iedere keer samen spande...pppfff ik weet echt niet hoe ik het moet omschrijven...

2. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    Oke miss klinkt dit niet zo fris maar als je klaarkomt als vrouw zijnde..dan is dat toch ook zown gevoel dat t ehm tja samentrekt enz.

voel je dat dan?
    kheb dat namelijk wel..en gwn klopjes idontknow.

3. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    zo voelt het precies aan ja stella! :D maar jij heb het dus ook wel eens zomaar??

4. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0

heb x na de sex niet kunnen klaarkomen lukte gwn niet later kreegk zulke klopjes toch.kd8 huh.
    maar is de enige x dan in t verleden zegmaar.

en nu had ik het weekend steeds in de avond die klopjes, dat samentrekken enz.
    vind het ook maar een raadsel..lastig he :p.

5. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    ik heb t nog nooit eerder gehad..behalve tijdens het klaarkomen dan :p maar vind het echt heel raar.....

6. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0

haha ja ik ook! nou het blijft een raadsel..en we willen t zo graag weten :p

7. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    haha ja alleen een beetje jammer dat we het nu nog niet weten...Maar wel heel fijn om te weten dat ik niet de enigste ben :D

8. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hoi meiden!

@moniqje ze kunnen het dan volgens mij wel in je bloed zien ja..:(
    Bij mij was het ook niet na of tydens het klaarkomen ik zat op de bank tv te kijken toen ik het kreeg:) heel genant:) me vriend zat ook op de bank maar hij had gelukkig niks gemerkt;)

SUCCES meiden!

x kelly

9. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    thanx kelly maar ik denk dat ik niet zwanger ben. Netzoals je zegt hadden ze het wel in mijn bloed kunnen zien. Maar ik vraag me af waar die symptonen vandaan komen (ijzersmaak, die klopjes/teekkingen, pijnlijke borsten niet heel erg, raar gevoel in me buik net alsof me ongie al komt :()
    Want zijn mensen lichamen toch vervekend!

10. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    meiden als je een drukkend, stekerig gevoel in de richting van je eierstokken komt toch je eisprong? Want momenteel heb ik dat en sinds gisteravond heb ik pijnlijke liezen en sinds vanmorgen pijn in me onderrug dat soms doorschiet naar me rechterbil!
    Het kan toch niet dat ik een week eerder mijn eisprong heb (volgens de berekening heb ik de eisprong volgende week donderdag)?

11. sade26

sade26 Nieuw lid

1 nov 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dat ook..sinds vanochtend en het is niet meer gestopt..whaaaa wat is het????????

12. tis

tis Actief lid

28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over die ijzersmaak gesproken...
    Dat heb ik altijd als ik verkouden word...(of ben)
    Misschien heel wat anders maar wilde het toch even noemen...

13. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    hey meiden ik wilde even zeggen dat het bij mij allemaal helaas niks betekende. Want ben gewoon ongie geworden wel is waar 5 dagen te vroeg...ik hoop dat het voor jullie positief is ;)

Deel Deze Pagina