ooo van alles. Heb geen abbo op het moment, maar alle mama's blaadjes vind ik leuk (ouders van nu, kek mama e.d.) maar ook margriet en libelle (ondanks het wat stoffige imago). En woonbladen ook...alles waar je in kan bladeren haha.
Ik heb een abbo op de flow en nu een kado-abbo op de psychologie magazine. Vind ik allebei leuke bladen. Ik koop wel eens de fab mama in de winkel, dat vind ik het leukste mama-blad Verder lees ik wel graag de flair, viva, libelle en margriet, maar is zo'n dure hobby om ze steeds te kopen dus dat doe ik alleen bij speciale dingen
Ik heb een abbo op de fab mama, erg leuk blad vind ik. Maar ook flair, viva, grazia vind ik wel leuk. Van mijn moeder krijg ik de linda altijd, leuk blad maar jammer dat er alleen duur designer spul in staat... Zoals je ziet, ik vind tijdschriften erg leuk, jammer dat ze zo belachelijk duur zijn.......
Abb op Linda. Leuke verhalen en fotorappotages. Staan idd zoals opgemerkt v33l advertenties van hele dure dingen in. De monsters hiervan zijn wel weer fijn
Lees bijna geen tijd schriften meer was vroeger wel mijn hobby. Las de libelle margriet vriendin mijn geheim story weekend prive. kinderen ouders van nu. Nu lees ik niks meer eigenlijk.