zoals ik al vraag wat ddenken jullie hij was nogal moeilijk op de foto te krijgen. maar hij stond er binnen 5 minuten alleen dus wel heel licht. en het is een turkse test
Me nod geen idee eigenlijk hahaha ik las terug dat ik 23 december ongesteld was.. maar heb soms een cyclus van 33 dagen.. en dit was pas de 2de keer na bevalling dat ik ongesteld was.. dus had geen idee. maar over paar daagjes nog maar een keer testen
Ik zie wel iets, zou over n paar dagen nog eens testen, dan moet ie donkerder zijn als je zwanger bent.. Hoop het voor je!
Ik zal mijn verhaal in kleine lijnen vertellen. Ik ben net een half jaartje samen met mijn vriend. Ik gebruik al jaren de nuvaring. En ook deze maand, maar nu al 3 dagen overtijd. Ondanks anticonceptie. In mijn vriendenkring afgelopen week al meerdere keren het nieuws gehoord dat ze zwanger zijn. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet zeggen ze wel. Ik gooi er overmorgen nog eens een testje tegen aan. Spannend hoor!
Ik zie wel licht iets maar hij lijkt grijs. @jenv anders even een apart topic openen. Ik zie wel licht een streepje.