ff een dubbele vraag. Bij Kyana was ik 1 dag 22 toen ze geboren werd. De bevruchtig was op mijn 21e en dan is er {bijna} niet meer mogelijk dan een meisje. Dus voor de eerste klopte deze Chinese geslachtskalender. Bij Devin ben ik 15 sept 2009 bevallen. ik ben zelf van 4-maart 1985. Ik was dus 23 bij bevruchting en heb de 25e jan. 2009 voor het eerst positief getest. De bevruchting heeft dus plaats gevonden in januari??? Uitgekrekende data was 17 sept als ik er daar 9 vanaf tel was de 1e maand dec.... dus ik snap hem ff niet meer
mmm denk dat ik het al weet... als ik sept als maand 9 zie en dan terug tel kom ik ook op januari uit en dan zou het kloppen hihi
Bij alle 3 mijn kids klopte hij, bij de jongste in eerste instantie niet, dacht dat de bevruchting in februari had plaatsgevonden dan had het een jongen moeten zijn. Ik heb een aantal echo's gehad en deze lieten alle 3 als bevruchtingsdatum 27 januari zien. Het werd een meisje en dat klopte.
als ik terug reken klopt het ook bij mijn moeder toen ze in verwachting was van mij. en nu van me beste vriendin die een dezer dagen haar 2e meisje krijgt, klopt de 2e ook. de eerste lukt me ff niet om terug te rekenen
Nee, Ja, Nee... verschillende polls hebben trouwens de verassende uitslag laten zien van.... tADAAA! 50% goed! (er zijn trouwens ook verschillende kallenders in omloop. mede omdat de chinezen geloven dat als je geboren bent je al 9mnd bent. hun zeggen dat je 1 bent op de dag dat je 1 jr geleden was ontstaan.) lastige materie.. en leuk voor de fun
haha ja idd leuk voor de fun! Dat klopt zeker en tuurlijk het is zeker 50-50 maar ik merk dat als ik even ga rekenen dat het toch verdacht vaak wel klopt. Vraag me ook af of je alles moet geloven hoor en vraag me af waar deze volgorde zeg maar vanaf komt. Maaarrr toch erg intressant
Je moet hem uitrekenen met je "lunar" leeftijd. Chinezen rekenen je echte leeftijd anders uit. Zo "schijnt" ie ook vaker te kloppen. Ff googlen. Nog leuker was de rode kooltest. Klopte bij mij en een vriendin van me.
Bij mij is t zo dat er 5mnd achteen volgend kans op n meisje staat 'voorspeld' dus hoe ik t bereken, t word n meisje..hihi. eind juni hoor je t ok hihi.
Bij ons klopte het beide keren. Maar volgens mij bepaalt toch altijd het zaadje of je een meid of een jongen krijgt en niet 1 of andere chinees aan de andere kant van de wereld