Nee, bij mij klopte het beide keren niet. Ik zou allebei de keren een meid hebben gekregen, maar het werd beide keren een jongen!
tja ik weet het dus niet, we krijgen een meid, maar op de kalender zitten we tussen een meid en een jongen in, dus dan klopt het altijd hihi
Uitslag is precies zoals ik had verwacht: 50/50, Is ook logisch want je hebt altijd een aanzienlijke kans (namelijk 50 %) dat het klopt of niet klopt Maar wel geinige poll, Liefs, Modo
in een blad stond ook een lijst en daar werd het een jongen en bij deze link is het een meisje. haha dus we wachten maar af 13 maart heb ik een 21 weken echo dus misschien weten we het dan groetjes van patricia
Bij mij klopte het bij Luna en Kylian* wel, nu zou ik een meidje moeten krijgen volgens de kalender, nog ongeveer 15 weekjes dan weten we het misschien
had effe gekeken van me eerste 6 jr trug en dat klopt een jongen nou ben benieuwd voor deze zwangerschap staat dat ik een meid krijg (jippie ) dus ben benieuwd ik wil het geslacht nog niet weten dus ik zie het in oktober wel hahaha