Hallo, Ik heb afgelopen zaterdag een geslachtsbepaling gehad, het wordt een meisje Maar ik was zo overtuigd dat een jongetje zou worden, vooral omdat de Chinese zwangerschapskalender dat had voorspeld... Klopte het bij jou wel?
Nee kkopte bij mij ook niet. Chinese kalender zei ook jongen. Had vanaf 8 weken al gevoel meisje en dat is het ook. Mama's voorgevoel klopte hihi
Hier drie keer goed Wel goed op de kalender kijken, het gaat om het moment van bevruchting... veel vrouwen kijken verkeerd.
Nee klopte niet. Volgens de kalender zouden we een jongen verwachten. Na meerdere echo's is het nog steeds een dochter.
je heb meerdere kalenders en bij de 1 klopt die bij me vorige zw schap en ander niet dus ja zeg het maar haha...............
Hier klopte hij 1x wel, 1x niet en 1x twijfelgevalletje omdat ik niet zeker ben van bevruchtingsmaand (einde ene maand, begin andere ).
Nou..als ik dezelfde data aanhou dan zegt de ene chinese kalender een meisje en de andere een jongen. Zo kan ik het ook natuurlijk...
Bij mijn zoontje klopte die, nu afwachten of die weer gelijk heeft nu zegt die een meisje.. nog 7 weken dan weten we het