Haha nou niet helemaal hoor! Ik was er heilig van overtuigd dat ik een zoontje zou krijgen; het wordt volgens de echopiste toch ècht een meisje. Ik was eigenlijk best van m'n apropos. Wat een omschakeling was dat zeg haha. Ik hoopte eigenlijk wel op een meisje
Ohhh ik zie dat je al bijna mag bevallen. Nog 7 weekjes. Spannend! Ik kan niet wachten om mijn kleine meid te mogen vasthouden, maar ik moet een stukje langer dan jij wachten
Hier klopte hij niet. Volgens de kalender zou het een jongetje worden, maar het is toch echt een meisje !!
Bij beide keren klopte de kalender niet. Zou beide keren een meisje krijgen maar zijn toch echt 2 jongens
Bij mij zei de horoscoop dat het een jongen zou worden en er ligt er hier toch wel duidelijk eentje naast me te spelen in zijn babygym
Bij de eerste klopte het niet Bij de tweede ook niet Nu bij de derde waarschijnlijk wel. Pretecho zei meisje! Nog even 20 wkn echo afwachten
Klopt inderdaad nog 7 weekjes en dan is het zo ver. Mits de kleine meid niet besluit om iets langer te blijven zitten Ik kijk er ook echt enorm naar uit, kan niet wachten.. Dan weet ik eindelijk hoe ze eruit ziet! Negen maanden duren lang haha.. Succes nog met je zwangerschap!
Bij ons klopt ie! Overigens bij alle 'testjes' kwam er een meisje uit....en t is ook overduidelijk een meisje!