Kv 2 voor 5 test . Streep vlak naast controle streep

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by grieby, Mar 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grieby

grieby Actief lid

Jan 1, 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames. Om te beginnen heb ik zondag pas mijn nod. Nu deed ik gister uit nieuwschierigheid al een test. Er stond alleen een wit grijze test streep naast de controle streep.toch bij raam duidelijk te zien.soort indroog streep. Vanmorgen dus maar weer getest...binnen 5 min een licht roze lijntje vlak naast de controle streep.duidelijk te zien zelfs in donkere kamer met alleen licht van een mobiel.wie o wie heeft het ook gehad dat de streep niet op goede plek stond maar in het midden van waar normaal de twee strepen zouden staan, en hoe ging het verder ??

2. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    kan je van die test van vanmorgen een foto maken en effe hier plaatsten? kunnen we even kijken.

3. grieby

grieby Actief lid

Jan 1, 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga straks proberen ,geen idee hoe je hier fotos plaatst ook ,zit hier nog niet zo lang op forum ,moet je nog iets speciaas met je foto doen ook voor je hem plaatst enzo ?

4. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    nee hhor gewoon effe foto uploaden, als je op plaats reactie klikt dan zie je waar je tekst kan schrijven ook tekentje staan voor bijlage.

5. grieby

grieby Actief lid

Jan 1, 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg geen foto erop grr hij zegt dat het,geupload is maar kan niks selecteren

6. grieby

grieby Actief lid

Jan 1, 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog een keer proberen ..hopen dat je het ziet op foto.via mobiel lukt het ook niet

7. grieby

grieby Actief lid

Jan 1, 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    indroogstreep op de bovenste zie je dus niet zo .en onderste is van vanmorgen.lijntje staat ff verder als controle streep.vanmorgen met mobiel andere gemaakt ,daar zie je eht duidelijker .dit is nog oude camera helaas

8. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Ik zie het wel. Maar dat is volgens mij het doorlopen van de urine. In ieder geval niet posi.
    Sorry. Hoop dat hij nog wel posi wordt xxxx

9. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja lijkt mij ook waar de urine ophoudt zeg maar....want rechts is beetje gelig en links is gewoon wit met een rose streep....dus ik zou deze als nega beschouwen.

10. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Nou, ik had vanmorgen dus precies het zelfde! Meteen binnen afleestijd en ongeveer een streep-breedte zat er tussen de streepjes! EN dan nog een "indroogstreepje" naast een wit streepje op de plek waar het streepje hoort te staan.... Heul vreemd!

@Griebie... heb je nog getest vandaag?

Share This Page