Gewoon even een leuk onderwerp: klopt de geslachtskalender (uit het linkermenu) bij jullie? Heb vandaag de 20 weken echo gehad en bij mij wel. Vast heel erg toevallig, maar lijkt me leuk om ook eens van anderen te horen
bij mij klopt hij zelfs 3 keer aan toe bij me 2 meiden klopte die en nu weten we sinds vorige week dat we er weer een meisje bij krijgen en weer klopte de kalender
Bij mij klopt ie ook niet. Ik zou een jongen krijgen volgens de kalender maar het word een meisje groetjes
Van mij klopt hij ook , ook bij mijn jongste zoon nu word het een meid en volgens de kalender dus ook. xxx
Bij mijn dochter klopte het wel. Bij deze zou ik volgens de ene kalender een jongen krijgen, maar volgens de kalender op deze site zou ik een meisje krijgen Dus heb weet nog niet ingevuld, 26 april krijg ik m'n 20 weken echo, dus dan weten we het jessica
Ik heb NEE gestemd. Zou op het geslachtkalender een jongen worden, maar het word echt duidelijk een meisje. Is 3 keer bevestigd. Groetjes Anna
ik zou het niet weten, al weet ik straks het geslacht wel dan weet ik nog niet of het klopt. De conceptie maand is namelijk of december of Januari en bij beide staat er iets anders.... I'll never know
Ja, bij mij klopt het! Op mijn 23 jaar bevrucht in juli 2006 en daar staat 'jongen'! En het wordt een jongen!