Ik wilde een antwoord op de Poll invullen, maar ik mis de optie "Ja & Nee..." Volgens de kalender zou ik een meisje krijgen, ik heb een meisje én een jongen gekregen! Ik vraag me af wanneer de jongen/meisje tweelingen geboren worden volgens de kalender
Jep, volgens de kalender een meisje, bij de 20-weken echo was het een meisje..... en inderdaad er is een meiske geboren.
Klopte niet. Zou een meisje moeten hebben gekregen volgens de kalender maar is toch echt een jongetje
Bij mij klopt er geen ene r*** van. Mijn eerste zou een meisje moeten zijn (is een jongen) en de tweede een jongen (is een meisje). Maar misschien had de kalender het wel goed en heeft de natuur perongeluk een foutje gemaakt. want het zijn tenslotten de zaadcellen die het geslacht bepalen en heeft de moeder daar geen 'invloed' op Groetjes anita
Bij mij klopte het ook. Maar wel duf, want in welke maand mijn meisje ook verwekt zou zijn, het zou bijna altijd een meisje zijn geweest! Alleen in Januari niet. Wel een beetje gek, dat bijna alle mensen van 21 dan een meisje zouden krijgen...
Bij mij klopte het eerst niet...ik had pas later in de gaten dat het om de maand van conceptie ging en niet om de maand dat ik was uitgerekend jaja eerst goed lezen! Uiteindelijk klopte het dus bij beide wel.
yep, hier klopt het ook. Hoor wel veel in omgeving dat mensen verkeerde datum gebruiken om vanuit te gaan...
Bij mij klopte het ook echt 2x niet. Daarintegen wel met de "huisnummers" want toen Jus en col verwekt werden was dat op een even nummer. Niet dat ik daar nu wel in geloof dat zal wel toeval geweest zijn