Haha nou toen ik naar huis ging voelde ik me nogal kaal zonder mascara. Dus zou het wel meenemen de volgende keer
Wat voor tas heb jij gebruikt? Ik heb ook zon beetje alles wat jij op je lijst hebt, maar zit nu al aan de twee tassen. En dan heb ik nog niet eens extra spulletjes voor mn mannetje mee...
Ik heb kleine koffertje gepakt voor mij en mijn vriend. En ik heb hele fijne luiertas ingepakt voor de kleine en ook hebben wij maxi cosi.
Okay, dus het is niet gek als ik met een kleine koffer in het ziekenhuis aankom hahah Dan ga ik morgen alles in de koffer gooien. Dankje!
Handig, ik heb de lijst even overgenomen. Maar waarom moet bewijs van erkenning ongeboren vrucht mee?
Anders kan mijn vriend het kindje in z'n eentje niet aan gaan geven bij de gemeente, en moet ik dus mee. Maar je weet natuurlijk nooit of je mee kan of niet...
Een tip om eventueel extra mee te nemen: extra sd-kaart van je fotocamera. Ik ben zelf bevallen en vlak na de bevalling crashte de sd-kaart. (Godzijdank zijn de foto's nog teruggehaald door een of ander bedrijf) We hebben toen aan een (schoon-) broer gevraagd of hij zijn camera mee wilde nemen zodat we toch foto's hadden van de dag in het ziekenhuis. Ik hoop voor iedereen die nog gaat bevallen dat ze de extra sd-kaart niet nodig hebben.
flesje water op op de wc te spoelen voor de hechtingen... en zo te zien heb je idd voor de rest wel alles zou alleen nog ff wat hartigs toevoegen voor je vriend om te eten want die krijg niets in het ziekenhuis...
Nou, hier zijn ze anders erg vriendelijk met het aanbieden van eten en drinken! Als je hier rond 5 uur op de EHBO zit, krijgt ook iedereen een broodje
Wij hadden ook een klein koffertje. Ik heb nog even. Over een paar weken maar inpakken. Zou het liefst thuis bevallen.