Goedemorgen, Aangezien ik normaal altijd een lange cyclus heb begon ik iets later met tempen alleen had ik dit keer al eerder dan verwacht een positieve ovulatietest. Ik vraag me af of de plek waar ff nu de kruis heeft gezet klopt als dag van de eisprong? zouden jullie even willen mee kijken?
@RoGiJuLi nog maar even een vraag aan jou. Word deze ronde echt gek van mn temp. Is mn temp niet te laag? Moet er bij zeggen de dagen voor de kruis als ik 36.5 had was mn raam dicht ivm dat mn dochter bij me sliep en op dagen dat ie lager was gewoon open. En dan vanaf t moment dat de kruis er nu staat gewoon al open
Dankjewel! Dus 36.7 2 dagen al was ook niet laag dat daar geen stijging in kwam? Normaal heb ik dat wel haha
Tja.... je weet niet hoe lang je er al half onder ligt... was dat 5 min of zelfs de halve nacht al . Dus door je kamer temp zal het niet komen
@RoGiJuLi sorry ben ik weer ( hoop niet dat je t vervelend vind haha ) ik had eergister voor t eerst sinds heel lang weer temp van 37 gister een flinke daling vanmorgen weer 36.7. Nu had ik gister veel zitten lezen en gehoord over innestelingsdip zou dat het geweest kunnen zijn denk je?