Gewoon even benieuwd. Zag via Facebook weer de halfjaarlijkse tussenstand van de top-10 namen en was benieuwd hoe dat hier op zp is. Poll is anoniem, dus invullen maar! Er kunnen maar 10 opties in de poll. Meisjesnamen komen in een apart topic.
Nou ik ben wel benieuwd. Leuk idee! Ik kan hem niet invullen, want mijn zoon heeft bewust geen top 10 naam, ook al zijn er leuke bij. Komt hij later waarschijnlijk alsnog met twee naamgenoten in de klas, aangezien twee andere moeders van klasgenootjes van dochter de naam blijkbaar erg leuk vonden en ook gebruikt hebben voor hun baby's Ah ja, ik zal dat maar als compliment zien, haha
Moet er dan ook niet een optie 'anders' bij? Om te zien hoeveel mensen 1 van de namen of geen van de namen aanvinken?
Misschien Luuk/Lucas 1 optie maken? Of was je alleen benieuwd naar hoe vaak deze namen op zp voor kwamen? Dat kan natuurlijk ook..
Ik kan hem niet meer bewerken. Als er een 11e optie was geweest werd dat: Anders, namelijk.... Dan nu maar gewoon deze top-10
Geen top 10. Net even opgezocht in de SVB lijst: er zijn vorig jaar nog 2 (!) andere kindjes zo genoemd en de naam staat op een gedeelde 2282de plek.