klopt de meting van de echo? hoeveel weken zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noorl, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noorl

noorl Lid

1 aug 2009
    26
    0
    0
    ik heb een vraag mijn berekening klopt volgens mij niet.

ik heb een cyclus van 28 tot 32 dagen soms ben ik om de 28 en soms 32 dagen. hoeveel weken ben ik dan want op de echo van vorige keer stond 6weken en 4 dagen dat dus een week geleden.
    Dat klopt dan niet met me telling en toen was ik na 3 dagen opeens 7 weken en 4 dagen...
    klopt dat? ik weet niet nu niet wanneer ik precies ben uitgerekend...kan ieman d helpen om de juiste banner te maken

2. Robinabel

Robinabel Lid

12 okt 2009
    81
    0
    0
    Denemarken Holbaek
    hey,

De berekening van de echo klopt! Alle kindjes groeien de eerste 12 weken even snel. Dus even rekenen en je weet wanneer je uitgerekend bent.

Succes en gefeliciteerd natuurlijk

Liefs Sandra

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je moet inderdaad van de echo uitgaan. Omdat je een onregelmatige cyclus hebt, weet je niet precies wanneer je eisprong was. Aan de grootte van het kindje kun je berekenen hoe ver je bent, dat is nauwkeuriger dan aan de hand van een cycluslengte.

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Wanneer is de echo gedaan ? (welke datum)
    En wanneer was je laatste menstruatie begonnen?

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    De échte precieze uitgerekende datum die de verloskundige straks aan gaat houden, hoor je bij de volgende echo, tussen 10 en 12 weken. Want dan kunnen ze het kindje het beste opmeten.
    Nu is het nog zo klein, dat een mm verschil, al een paar dagen verschil kan uitmaken.

Dus tja, voor nu: Doe wat jij denkt wat goed is ;) en wat jij denkt dat de uitgerekende datum is, maar de datum bij de termijnecho straks, wordt uiteindelijk aangehouden.

Deel Deze Pagina