Pijn! maar wat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door patriciaax3, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Even een vraagje,

ik ben nu ruim 39 weken zwanger en heb een zeurende rugpijn en soms ook ongesteldheidspijn in mn buik zeg maar, maar nu is de rugpijn zo erg dat ik niet eens kan zitten. :$

Het zit heel laag, bij mn stuitje. Als ik opsta voel ik het echt steken helemaal onderin mn buik, en het zeurende gevoel in mn rug houd aan. Het trekt alleen weg wanneer ik helemaal plat ga liggen..

nu vraag ik me af wat dit is.. kan me niet voorstellen dat het komt doordat de baby zn hoofd beweegt ofzo (die is overigens helemaal ingedaald)

is het misschien het begin van de bevalling, of toch bekkenpijn ofzo?

Hoop dat ik het niet al te rommelig heb neergezet zo. :D

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Heb er geen verstand van. Maar hoop dat je snel bevalt iig.

3. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Ik ook :D het trekt nu ook niet helemaal meer weg als ik lig, dus wie weet is het toch een begin ergens van..

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb niet echt rugpijn maar wel die zeurende ongesteldheidspijn, al de hele dag. Geen idee waar het door komt. Ik hoop echt voor je dat het zover is. Die pijntjes de hele tijd is ook niks.

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hoop voor je dat je snel mag bevallen veel succes :D
    heb er ook niet zoveel verstand van maar als het je niet lekker zit kan je meschien je vk bellen..

6. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Mmm, misschien van het indalen ofzo?
    Dat kan het bij mij iig niet zijn..
    en ik hoop het ook! het koelt nu weer af, dus snel bevallen voordat het weer warmer wordt :D

7. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik hoop niet dat ze aan het indalen is, ze ligt nog in een stuit die morgen gedraait moet worden en dan wordt het lastig, haha.
    Idd beter dat het wat koeler wordt. Zit er echt al een hele tijd op te wachten. Misschien krijgen mijn voeten dan weer wat van hun originele vorm terug...

8. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Ow :D dan hoop ik dat ook niet nee ;)

haha nou inderdaad, pas haast nergens meer in met die klompjes :p

9. s1986

s1986 Niet meer actief

Kunnen het geen rugweeen zijn. Misschien zeg ik iets heel stoms hoor..... Hahaah zou gewoon even je vk bellen hoor!

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Is de pijn constant? Wanneer het niet echt opbouwende en aflopende pijn is lijken het me niet echt weeen.

11. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    @ s1986: Ja dat dacht ik zelf ook. Maar toen dacht ik; iedereen zegt dat als je weeen hebt dat je dan wel weet; dit zijn weeen. Dat weet ik dus niet zeker :p

@ Umm85 het is wel constant, maar soms word het erger. En als ik even rustig zit of lig zwakt het ook weer af, maar het blijft niet weg.. Het is moeilijk te omschrijven.. nu ook constante 'menstruatiepijn' zeg maar. Voelde de baby net nog bewegen dus dan zijn het toch geen weeen :(

12. s1986

s1986 Niet meer actief

Zou toch even bellen hoor. Je baby hoor je volgens mij wel te voelen bewegen. Veel sterkte alvast is het nu niet vd week dan;)

13. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Nou bij mijn vorige zwangerschap alleen rugweeen gehad, had echt niet in de gaten dat het weeen waren, hoor. Dus zou inderdaad even bellen. Ben benieuwd.

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik denk ook dat je rugweeen hebt. Ik voelde de kleine ook nog bewegen hoor tijdens de weeen.
    suc6 meid

15. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    En je hoeft ook niet door te hebben hoor, dat het echte weeen zijn. Ik wist het laatste keer ook pas zeker toen ik al bijna volledige ontsluiting had....
    Hoe ist vandaag, al meer duidelijkheid?

16. s1986

s1986 Niet meer actief

Spannend idd hier kwam even snel kijken;)

17. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Nou ik had gisteravond gedoucht en ben toen maar naar bed gegaan, alleen als ik lag was het uit te houden. Heel slecht geslapen omdat de pijn uitstraalde naar mn liezen en benen en onderbuik.. Toen ik vanochtend wakker werd voelde ik even niets, maar dat duurde niet lang meer want ik heb nu alweer een zere rug en ik heb nog bijna niks gedaan :p Net weer een slijmpropje verloren (gebeurt ook al vanaf maandag) dus ik hoop dat het nu toch es doorzet want die pijn is ook niet fijn..

18. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    duimduim.

19. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

oh spannend zeg!

20. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou spannend meis. Hoop dat je er snel vanaf bent;)

Deel Deze Pagina