Ik heb een foto paar dagen geleden geplaatst,testje met een licht streepje. Gisterochtend (na twee dagen) weer getest en ik had een mooie duidelijke streep (zie foto), ik natuurlijk helemaal blij maar na ongeveer een half uur begon het te bloeden bij mij, het was een soort roze/bruin achtig bloed/afscheiding, nou laat in de middag toen was het ROOD, het leek gewoon op mijn menstruatie. Toen dacht ik wat is dit? is het nou afgelopen?, vandaag merkte ik dat het veel minder is geworden, het neemt wel duidelijk af. Ik had gebeld met VK het verhaal verteld, ze zei dat zodra het niet heftig is en niet pijnlijk dan kunnen ze dat beschouwen als normaal, alleen de kans op mk is er wel, dus 50 50, en als het bloeden voor de komende 3 weken toeneemt dan nog een keer contact opnemen. Heeft iemand ervaring in een soortgelijke situatie en is uiteindelijk goedgekomen? Ben trouwens 4 weken zwanger. Check dit plaatje:
Het kan idd alle kanten opgaan, is het helder of met stolseltjes?? Je test is wel heel mooi duidelijk
ik heb het meegemaakt met een paar zwangerschappen en die keren ook gewoon goed gekomen, maar het kan echt nu nog alle kanten opgaan, het zou innesteling kunnen zijn rond 4 weken is dit mogelijk, zoalang je geen helderrrood bloedverlies met stolsels en kramp krijgt kan het nog goed gaan, een test zal je in dit geval helaas niet veel vertellen een echo rond dit termijn ook niet dus het is echt afwachten