Klopt deze verhouding?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sannie92, Jun 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Wat een heerlijk forum is dit, ik word altijd even blij van binnen als ik jullie lieve reacties zie.

Ik heb vandaag de gyn gebeld, waar ik erg tegen op zag, hij was ook bij de bevalling van Milan. Ik blijf het altijd erg moeilijk vinden om hem weer te zien.

Aanstaande vrijdag heb ik een gesprek met hem. Ik ben zo onzeker, ben ook totaal niet misselijk laatste dagen, heb ooit amper het gevoel dat ik zwanger ben. Alleen die rot krampjes in mijn buik maken me zoo bang :(

Af en toe denk ik dat ik rijp ben voor de paasafdeling, ik mis onze kleine mannetje zo :(

2. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    Ik ben ook helemaal niet misselijk. en een vriendin van mij heeft ook haar dochtertje verloren (eentje van een tweeling) en is nu 32 w zwanger weer. ook nooit misselijk geweest en bij de andere kinderen wel. dus zegt helemaal niets!

ik ben van gyn veranderd, dat kan soms fijn zijn. ik ga zelfs van ziekenhuis veranderen want elke keer als ik daar kom waar Noa* is geboren ben ik van slag.

heb jij wel een fijne gyn?

die krampjes is dat een soort zeurderig gevoel dat lijkt op alsof je ongi moet worden?
    dat is juist een goed teken meid. geen bloed geeft moed!
    ik had dat ook en voel nu helemaal niks meer daar.
    alleen supermoe en snel sjaggerijnig :p daaraan merk ik dat ik zwanger ben. ik mag donderdag voor eerste echo.
    wanneer jij?

3. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Krijg er helemaal kippenvel van.. Hoop dat alles goed gaat met je kindje in je buik en dat zijn of haar grote broer goed over zijn broertje of zusje zal gaan waken :) liefs dikke knuf

4. LMI

LMI Bekend lid

Jan 21, 2014
    655
    54
    28
    Female

Jeetje wat ontzettend heftig. Kan me goed voorstellen dat je er dan voor kiest geen inwendige echo's te willen. volgens mij kan je dit gewoon aangeven bij de vk/gyn. Ze zullen daar in jouw situatie zeker in tegemoet komen.
    Heel veel sterkte en natuurlijk ook gefeliciteerd!

5. Sannie92

Dankjewel weer voor de reacties,

Ik heb vrijdag middag een afspraak bij mijn gyn, ik heb nu een schatting gedaan hoelang ik zwanger ben, ik zou het echt niet precies weten. Vrijdag alles met de gyn bespreken.

Heb nu vooral last van:
    - met vlagen erg misselijke (nog) niet spugen
    - Erg lage rugpijn
    - Extreem moe
    - af en toe bm krampen

Ik hoop maar dat dit er allemaal bij hoort. Maar een vriendin van mij zegt altijd lage rugpijn zegt niet veel goeds, zij heeft toen een miskraam gehad. Ze hoopt natuurlijk dat het wel goed gaat maar ze is gewoon eerlijk. Toch maakt me dat nog banger.

Wat een angsthaas ben ik toch :(

6. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Ik snap dat je erg bang bent, het is ook verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt.

Maar lage rugpijn hoeft helemaal niks te zeggen daarover.
    Ik heb bij alle 3 lage rugpijn gehad en zwaar ook.
    Kon soms niet eens bukken of goed opstaan door de pijn.
    Jongste is nu 2 jaar.
    Alle symptomen die jij opnoemt horen er echt bij.
    Heel herkenbaar voor mij, ik had ze ook allemaal :)

Van harte gefeliciteerd met dit wondertje.

7. Sannie92

Vandaag de echo gehad omdat we niet precies wisten hoe ver ik ben.

Blijk nu 5.5 week ong te zijn, maar alleen een vruchtzakje + dooierzakje zichtbaar. Helaas nog geen vruchtje.

Pff de spanning is om te snijden zo :( volgende week weer terug

Share This Page