Iemand die dingen kan 'zien'?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik mag me heel gelukkig prijzen met een gezond manneke! Dat terzijde...
    Door omstandigheden is het niet zeker of we ooit een tweede kindje mogen krijgen. ..
    Ik merk dat dit erg aan me vreet en dat ik moeite heb het evt naast me neer te leggen.
    Is er iemand hier die paranormaal is en kan aanvoelen hoe het in de toekomst op dit gebied voor ons zal uitpakken? Je kiest je eigen paden natuurlijk, maar ik ben eens benieuwd.....

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik kan vaak wel dingen voelen ben er alleen nu niet mee bezig. Kost ontzettend veel energie. Kan wel zeggen dat als er een zieltje bij je hangt je een tweede in de toekomst gaat krijgen. Een ziel kiest zijn eigen ouders uit en ook wanneer het geboren wilt worden en wat zijn/haar doel is op aarde. Je kiest inderdaad zelf een pad maar vaak wordt je (onbewust) een bepaalde richting al ingestuurd. Ik weet iemand die kan zien of je een ziel bij je draagt en zij kan ook met zielen contact leggen. Als je meer wilt weten pb me maar zij is goed :)

3. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik weet ook wel iemand maar dat is niet bij jou in de buurt
    je zal m dan een foto moeten sturen of dat ik jou foto meeneem.

4. knap

knap Niet meer actief

Ben niet paranormaal.
    Mijn vraag is meer waarom denk je dat je geen tweede kan krijgen is daar een reden voor?

Na dat ik mijn eerste gekregen heb begon ik op een gegeven moment ook te vragen of ik ooit nog een tweede kindje zou gaan krijgen.
    En dat zal niemand van mij verwachten aangezien ik vrij nuchter ben. Heb ik toen wel eens van die telefoonlijnen gebruikt. Idd om mijn toekomst te laten voorspellen. Niet een keer maar een paar keer en allemaal zeiden ze dat er nog een tweede zou komen.

Eentje voorspelde dat het nog wel een tijdje zou duren. En dat klopte ook. En dat het in eens in een onverwachts moment zou gebeuren. En zo is het ook gebeurt. Mijn zoon was 8 jaar. Tijdens een gesprek met iemand zij ik van,. Het is goed zo ik hoef geen kinderen meer.
    En het gekke is drie maanden later was ik zwanger. Na dat ik mij neer gelegd had en mijn toekomst anders ging zien. Gebeurde het na 8 jaar dat het in eens raak was. Echt er mee bezig zijn was van af dat mijn zoon een jaar of 2 was. Jaren zonder iets te gebruiken. Dan denk je van het zal niet meer.

Dus wie weet.:)

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Waarom denk je dat een paranormaal persoon je beter van dienst kan zijn dan een normaal mens?

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ben je niet bang dat een "paranormaal" persoon je hier nu gaat vertellen wat jij graag wilt horen? Je hebt alle info al op een bordje gelegd namelijk.

Als je nou iemand bezoekt, niks hebt gezegd en diegene zegt, "klopt het dat je verlangen hebt naar nog een kind" dan kan het nog enigszins geloofwaardig zijn maar vraag me af of je het nu juist aanpakt.

Maar ik sta sceptisch tegenover dit soort mensen hoor, ik zeg niet dat ik er niet in geloof maar ben ook niet overtuigd, hoewel...als ik Long Island Medium kijk raak ik bijna overtuigd :p :p

Deel Deze Pagina