meisjes(winter)laarsjes

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Hebben jullie deze al gekocht of leuke gespot?
    Ben op zoek naar maat 21/22

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Welke? Ik zie niets staan :p

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ze bedoeld het in het algemeen denk ik.
    Hier nog geen laarsjes gekocht (wel al veel leuke gezien). Als ik ze nu al koop weet ik niet of ze volgende maand nog wel passen, kan zo snel gaan ineens.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Oh ja haha denk dat ik zo ga slapen lees maar voor de helft vanavond whaha sorry ts :D
    Aan mij heb je niets heb geen meisjes.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

Van haren
    Em duurdere scchoenenzaken hebben ze ook al

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb leren laarzen van shoesme gekocht en die draagt ze nu. Voor de winter heeft ze uggs. Die had haar opa vorig jaar al voor haat gekocht maar waren al die tijd te klein. Deze winter kan ze ze wel aan denk ik. Daarnaast zal ik dan wel nog een paar gevoerde laarsjes kopen aangezien deze laarsjes die ze nu heeft dan te klein zijn.. :)

7. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ja in het algemeen
    Ben idd bang dat ik ze nu al koop ze met de winter te klein zijn maar ons meisje heeft op dit moment alleen teva slippers en laat ik dat nu met sokken niet zo charmant vinden ;)

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    die ga ik echt nog niet kopen nu. wie weet welke maat ze in oktober hebben. dan is het vroeg genoeg voor laarsjes.

9. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb van de week super leuke gekocht voor mijn meisje bij Van Haren! Wel maat 26, maar ze vlogen de winkel al uit! Let wel op bij maat 21 gaat het nog zo hard, koop dan toch een maatje groter, want over drie maanden past ze dan al niet meer. Mijn dochter doet nu een half jaar voor ze een maat groter moet...

Deel Deze Pagina