We hebben zostraks vis met spinazie gehad. Maar we zijn helemaal niet vol. Nu wil ik nog ff wat lekkers halen bij de jumbo ofzo. Een lekkere warme snack.. Wat zal ik eens ophalen?! Als t maar geen patat is, heb er gewoon ff geen zin. Jullie nog goede smakelijke ideeën? Alvast bedankt!!
nee bah appeltaart gruwel gruwel!! hihi zat meer te denken aan een lekkere warme hap, geen maaltijd ofzo maar gewoon ff iets lekkers....
Pizzabroodje, broodje hamburger, broodje kroket, saucijzenbroodje, Lekker stuk gebak bij de koffie,...
worstebroodjes van beckersssssssssssss of saucijzenbroodjes van van dobbennnnnn jammieeeeeeee hier net een halve appelkruimelvlaai gehaald bij het boodschappen die gaat er zo wel in met een kop thee!
ja precies zat ook aan iets van piccolinis te denken Dacht misschien komen jullie nog met iets origineels wat ik nog nooit heb gehad ofzo haha Of iets waar ik nog niet aan had gedacht... Mijn maag rommelt dus moet ff snel iets beslissen. Wordt vast iets van pizza maar wacht nog ff op ideeën van jullie
Warm kaas uien broodje... Zo'n broodje met kaas en olijven van de AH... ( hebben verschillende oven broodjes bij de ah )
hier hadden ze bij de jumbo scones, maar denk dat je meer hartige trek hebt? anders van die minicarrero's ofzo?
die minicarrero's liggen in de koeling, samen met minisateetjes en minigehaktballetjes, die gaan dan in de magnetron, zit dan zo'n sausje bij om in te dippen
ja dat is ook lekker!! Oh jongens(meiden) denk dat ik maar ff heen ga anders wordt t em niet meer vandaag! toso!!!!