Botoedeem

Discussion in 'De lounge' started by Imensa, Oct 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imensa

Imensa Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    2,463
    18
    38
    Wie is hiermee bekent?

4 maanden terug heb ik een botbreuk opgelopen, pas 2 maanden later kwam dit aan het licht. Afgelopen donderdag te horen gekregen dat de breuk eindelijk geheeld is, alleen heb ik heel erg last van vochtoedeem ( vocht in het bot). Dit geeft last bij mijn dagelijkse dingen en ik word enorm belemmert in het sporten (onderlichaam mag op het moment niet:x). Nu heeft de arts over maanden herstel :$. Hier word ik niet heel vrolijk van.

Heeft iemand hier ervaring mee?? en succesverhalen:D

Thx vast lady's

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    548
    113
    misschien niet helemaal hetzelfde hoor maar dacht er ineens aan nu je het zo opschrijft... mijn dochter is geboren met een hele grote bult op dr hoofd. ze heeft zeg maar niet recht met haar hoofd in het baringskanaal ( noem je dat zo? ) gezeten. haar hoofd heeft zeg maar aan een kant continu tegen de zijkant gedrukt daarom duurde het ook anderhalf uur voor ze er uitkwam ( was op het nippertje maar goed ander verhaal) maar echt een bult op dr hoofd van heb ik jou daar. dit was ook vocht/oedeem in de schedel, dus ook bot. het lichaam heeft dit idd zelf opgeruimd maar het heeft idd maanden geduurd. voor het echt echt echt helemaal in model was waren we wel 1,5 jaar verder. maar dat het enigzins redelijk was dus wel een maand of 9.

wilde dat het anders was allemaal voor je vrouwke...weet wat het voor je betekent en snap zo goed dat je mega baalt ervan. maar je weet het he! het komt goed en beter dan ooit. knuff

3. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Geen succesverhaal helaas. Een collega van mij heeft het in haar voet. Ze is al meer dan een jaar in de ziektewet. Ze komt nu weer wat meer werken.

Ze heeft een tijd met krukken gelopen.

4. Imensa

Imensa Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    2,463
    18
    38
    jeetje wat heftig trouwens. Gelukkig al met al goed afgekomen.

Dank je wel schat, knuffie

Nou idd dat is lang! Ik ga volgende week mijn krukken inleveren. Iig weer een stap in de goede richting.

5. Imensa

Imensa Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    2,463
    18
    38
    Geen ervaringen verder?

6. Islah

Islah Niet meer actief

Geen ervaring maar wil je wel veel sterkte wensen.

7. GailH90

GailH90 Actief lid

May 4, 2015
    395
    67
    28
    Ik heb het gehad in mijn scheenbeen net boven m'n enkelgewricht. Was ook pas later ontdekt dat deze toentertijd gebroken was. Het herstel heeft helaas echt ongeveer 7 maanden geduurd voordat ik geheel pijnvrij kon lopen en sporten. Helaas speelt het soms nog steeds op als ik een dag verkeerd gestaan heb.

Al met al is het toch voor mijn gevoel heel goed genezen. In die 7 maanden wel een paar terugvallen gehad, maar gelukkig hele goede begeleiding gehad bij de fysiotherapeut, mede door met infrarood over de plek te gaan.

Ik wil je in elk geval veel sterkte wensen met het herstel, hopelijk geneest het sneller dan bij mij het geval was.

8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872
    113
    Waar mijn huis woont
    Geen ervaring, maar wil je wel sterkte wensen!

9. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

Jun 25, 2014
    5,359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ik ook geen ervaring ermee, maar wil je ook even heel veel sterkte wensen! Ik hoop dat je snel minder pijn hebt. Dikke knuff!

10. Imensa

Imensa Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    2,463
    18
    38
    Thx ladys.

De pijn kan ik wel hebben. door mijn hersenbeschadiging zijn mijn zenuwen uiteindes kapot en heb ik elke dag veel pijn. Het meest vervelende vind ik dat ik zolang ik pijn voel en dan bedoel ik niet mijn zenuwpijn, ik niet mag trainen of mijn benen zwaar belasten dus ook niet zwaar fietsen veel te lopen etcetera etcetera. Dit vind ik erg lastig gezien ik toch wel behoorlijk sportief ben. we zullen het er mee moeten doen. Ik blijf eigenwijs en hoop toch dat ik iets sneller zal herstellen als dat ik hier lees.

11. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

Apr 27, 2015
    2,585
    1,247
    113
    Niet in de botten maar wel in het kraakbeen van mijn knie. Ben er 8 maanden zoet mee geweest met twee keer per week fysio en infrarood therapie. Soms met extreem weer of grote inspanning heb ik er nog steeds last van.

12. Frisbie

Frisbie Bekend lid

Apr 3, 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier 1,5 jaar mogen duren zucht. Moet ik er wel bij zeggen dat ik mijn onderbeen en enkelgewricht compleet verbrijzeld had. Euhm dat bleef niet onopgemerkt :).

13. Imensa

Imensa Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    2,463
    18
    38
    Hahahah nee dat snap ik frisbie. De arts vroeg zichzelf wel af hoe ik hier nou zo lang mee rond had kunnen lopen... maarja achteraf kijk je koe in de kont.

Share This Page