Na een mooie positieve test, ben ik na een paar dagen gaan bloeden , de verloskundige gebeld die kon hellaas niets voor ons doen het was afwachten. Nu bloed ik zo,n 24 uur maar zie geen stolsels het is alleen rood. De verloskundige vermoet een vroege miskraam bij 5 weken . Vind dit zo moeilijk het afwachten al die hormonen die door me lichaam heen gieren... Wat denken jullie was dit het of kan ik nog meer gaan verwachten. ?
Er is eenctooic geopend door chiron een paar topics naar beneden staat dat. Ook over 5 weken. Dames geven her vrijwel allemaal aan; pittige menstruatie met mogelijk kramp en mogelijk een paar stolsels. Sterkte!
Hier eergisteren een miskraam gehad rond de 5 weken. Het begon met wat roze verlies bij het afvegen.dinsdagavond en woensdagmiddag begon ik een menstruatiegevoel te krijgen en eind van de dag begon ik echt te vloeien. Ik heb 's Avonds echt krampen gehad en een soort miniweeen en 's nachts ben ik vlezig weefsel verloren. Maar in een ander topic van.mij las ik wel dat mensen een heftige menstruatie hadden en er eigenlijk niets van terug vinden, in mijn geval was dat niet zo. Sterkte ermee en ik duim dat alles gewoongoed zit.
Hoihoi Hoe is het vandaag gegaan? Heb je aan een stuk door wel veel bloedverlies? Zelf heb ik ook een afwachtende houding. Heb sinds de positieve test aantal keer bruinverlies gehad dat weer stopte. Gister en eergister een klein beetje rood en daarna weer bruin. Het loopt niet aan een stuk door, gewoon veegjes bij bet naar het toilet gaan en af en toe wat druppels. Geen idee wat ik er van denken moet.geen echte krampen of iets dergelijks, gister wel heel licht in mijn bovenbenen wat ik herken van mijn eerste bevalling. Pas over een week of twee is een echo mogelijk dus blijft dan toch maar afwachten of het weer stopt of (later) doorzet. Hoop voor jou dat het uuteindelijk loos alarm is. Mijn vk zei dat eenmiskraam toch wel echt minimaal ongeveer zo is als bij een menstruatie.