Hooi dames ik snap me kaartje niet meer als ik als test morgen 36,5 invul zegt hij dat ik zaterdag me eisprong gehad heb klopt dit volgens jullie ook ik zelf heb wel de symptomen die ik heb na me eisprong maar ben niet zeker of t klopt en ben ik dan nog wel op tijd geweest met klussen als t zo is als ik op donderdag dan voor laatst voor me eisprong geklust heb? Super bedankt voor mee kijken
Als je morgen weer 36.5 hebt dan is jouw ei zaterdag of zondag geweest. Ik vind dat wel vroeg aangezien hij vorige maand op dag 20 kwam. Als morgen je temp weer 36.4 of lager is dan is je ei nog niet geweest.
Oké super bedankt tja is inderdaad wel vroeg alleen heb ik ook een onregelmatig cyclus dus dat kan best wel kloppen dan ben er niet in thuis verder alleen dat ik vorige ronde een eerste eisprong gehad heb na 9 maanden ofzo Is het ernstig als hij nu zo vroeg zou zijn? Weet wel dat ik enorm last heb van branderige tepels dat had ik vorige keer ook na eisprong
Ik vind je kaartje een beetje moeilijk te beoordelen. Het zou inderdaad kunnen dat het een vroege eisprong is geweest, maar omdat je temp gisteren 36,4 was en nu duidelijk hoger, zou ie best eens gisteren kunnen zijn gesprongen. Mijn temp schommelt vaak ook erg voor de eisprong met soms hoge uitschieters, waardoor ik af en toe onterecht denk dat de eisprong al is geweest.
Kan iemand is mee kijken naar hoe me kaartje nu is? Klopt me eisprong? ( denk het wel aangezien de stijging ) maar nu op 4 dpo is die weer gezakt is me eisprong nu geweest of toch niet?
Word wel wat onzeker van me kaartje vandaag gedaald naar 36,5 moet ik bang Zijn dat me menstruatie er aan komt of kan zo dipje normaal zijn op 8dpo?
Ik vind het er nog niet slecht uitzien of zo, kan af en toe wat schommelen. Ben wel benieuwd wat ie morgen doet.