Net gearriveerd op werk en mn irritatie moet weer even zakken :x... Ik irriteer me aan onnodig links rijden en aan bumperkleven.. Waar irriteer jij je aan?
zondagsrijders op ma,di,wo,do,vr en za hahahhaa Ik rij behoorlijk door...maar doe niet aan bumperkleven enz... Mensen die niet goed kijken en bijna in je zijdeur klappen.. ook heel fijn! Peuken uit t raam gooien, terwijl je als motorrijdster erachter rijd..net als ruitensproeiervloeistof.... moet je net je vizier open hebben... erg fijn zo een slok rsvloeistof hahaha
Ik gister: Wij hebben hier in het dorp in een bocht een wegversmalling. Ik rij in een grote jeep ben er bijna doorheen. Komt er zo'n oude l*l die hem voor de wegversmalling zet en ik moest maar opzij. Er staat van die zwarte palen. Dus ik op een gegeven moment mijn raam open meneer dit gaat niet passen hoor. Zegt hij ja maar die palen zijn van plastic. Ik gelijk nou dan rij jij er lekker tegen aan met je bedrijfsauto. Eikel!!! Was gelijk pissig!!
Pffffff, heb je even...??? - (ver) onder de max. snelheid blijven, vooral op een weg waar je niet kunt/mag inhalen - bumperkleven - rechts inhalen, vooral als dat compleet zinloos is omdat ik nou eenmaal niet OVER de mensen voor me heen kan vliegen.... - een eeuwigheid nodig hebben om op te trekken als het licht groen wordt - NIET OPLETTEN!! bij een verkeerslicht - mensen die bochten veel te krap nemen waardoor ze ongeveer je neus eraf rijden - pubers op fietsen die denken dat ze alles maar kunnen of mogen, want 'papa en mama zeggen dat de automobilist toch altijd fout is als ie je aanrijdt' En zo kan ik nog wel een weekje doorgaan, maar ik laat die eer aan anderen.
Sorry maar dat doe ik ook wel eens bumperkleven. Vooral als mensen idd gewoon naar de rechterbaan kunnen maar dit niet doen. Dan ga ik er wel zo achterzitten dat ze wel opzij willen gaan.
Oh en mensen die geen richting aangeven op rotondes! Die knipperlichten hebben ze met een reden uitgevonden hoor grr
@ Que: ik reed net 130 op de linkerbaan maar meneer dikke auto vond het nog niet hard genoeg gaan.. Maar als mensen 90 rijden op de linkerbaan/ onnodig dan ben ik het wel met je eens maar dan durf ik nog niet te bumperkleven hihi..
- Mensen die zeker 10km zachter rijden dan is toegestaan. - bejaarden - vrouwen (vaak als er wat voor me gebeurt, roep ik altijd...vast een vrouw....is ook vaak nog zo ) Een bejaarde vrouw die niet vooruit te branden is, is helemaal erg Voorheen had ik altijd een hekel aan jonge moeders, die meer achterom zaten te kijken, dan op de weg te letten....betrap mezelf er nu ook weleens op
Ach kan zo mijn vent geweest zijn die wil altijd haantje de voorste zijn. Maar als ik echt haast heb dan ben ik helaas ook zo. Hup opzouten zeg ik dan moet er ff langs
Ik erger me aan slowriders! Ga toch rijden wat je mag in plaats van 20km daaronder!!! Kan me wel opvreten dan!!! Bumperklevers hebben bij mij een probleem, ik sta gewoon heel licht op mijn rem zodat ze gaan branden. Meestal schrikken ze direct af.. Heb toch een leasewagen mocht het fout gaan... En ik haat van die sukkels die aankomen scheuren als je in de file staat om op het laatste moment in te voegen.. Ja daaaaaaaag! Bij mij kom je er niet tussen, je wacht maar lekker, net als de rest. Ik heb al heel wat middelvingers gezien
Aan zo goed als alles wat jullie zeggen, irriteer ik me ook! Ben blij dat ik bijna nooit de weg op hoef.
Mensen die onnodig links blijven rijden, Of als ze ver onder de maximum snelheid zitten Dat mensen tijdens de file niet goed aansluiten Als ze geen signaal aangeven vooral bij de rothondes Als iemand wilt veranderen van rijstrook dat ze dan net 1 meter afstand hebben en gelijk invoegenwaardoor ik snel op mijn rem moet trappen! Bumperklevers (ookal rij ik dan snel genoeg naar mijn idee/ of de persoon voor mij rijdt dus weer eens langzaam) Maar hoe gemeen of erg het dan ook is soms druk ik wel eens heel lichtjes op mijn rem zodat mijn remlichten gaan branden meestal houden ze dan wel op.
-geen spiegels gebruiken en of 2x kijken VOOR je van baan verwisseld (met als gevolg dat mensen hem er gewoon voor gooien als wij er aan komen) -Mensen die anderen geen centimeter asvalt gunnen en kost wat kost VOOR jou moeten komen te rijden hoe gevaarlijk dat ook kan zijn voor anderen. En dus hard voorbij rijden, meteen in de remmen en hem dan er tussen schuiven alsof we aan het puzzelen zijn ipv aan het auto rijden op een snelweg met 120 KM p uur. HALLOO wij hebben die ruimte tussen onze voorganger zodat we optijd stil staan mocht die gaan remmen en NIET zodat jij er nog net tussenpast en wij plotsklaps aan t bumper kleven zijn!!!!! -Mensen die remmen ipv het knopje van hun cruise control om de cruise control uit te zetten (elke 4 a 5 minuten zie je ze dan remmen met als gevolg dat wij ook remmen omdat je denkt dat er geremt dient te worden....terwijl er niks aan de hand is) -Linkerbaan hangen terwijl er op sommige plekken gewoon 3 rijbanen rechts vrij zijn en dan nog eens 100 of lager gaan rijden ook! Laatst kwamen we er eentje tegen die reed op de uiterst linkse baan 80....op een 120 km weg.... Ach en zo kunnen we nog wel even door gaan.
mensen die heel sukkelig rijden. Vrouwen met een te grote auto in een parkeergarage, die dan 3x moeten steken om het opritje naar de volgende verdieping te pakken, en dat 8 verdiepingen. grrrrr. En dan janken als ik er wat bij het uitstappen van zeg. Koop dan een kleinere auto als je grote auto's eng vind. trpiep. 45 km auto's op een 80km weg en dan ook nog is op een onverlichte weg. grrrrr je schrikt je kapot.
aan heel veel dingen, maar met stipt op nr 1: BUMPERKLEVEN aaaaaagggggg en nee ik rij heus niet langzaam ofzo!
Fietsers die zonder licht midden op de weg gaan rijden!!!! Had ik vanmorgen, schrok me dood. Gelukkig reed ik heel zacht, maar ze reden echt recht op me af midden op de weg! Sowieso kan ik fietsers zonder licht niet uitstaan! Je hebt die lichten niet voor niets! Ok, mij hart is weer gelucht
ik rij geen auto dus bekijk het even van de voetganger. Ik vind het heel erg irritant dat ik niet eens meer veilig een zebrapad over kan lopen. JE word vaak bijna nog overreden door een auro die denkt dat hij er nog net voolangs kan. grrr aso's
Ik erger me aan zulke mensen. Ik word in gevaar gebracht omdat zij denken dat zij alles kunnen en mogen. Rijbewijs afpakken en laat ze maar bumperkleven bij fietsers.
Pfff... ja helemaal mee eens! Met alles eigenlijk .. Vooral die pubers; als ik naar het werk toe moet, dan kon ik op een rotonde waar ze dus GEEN voorrang hebben, maar het toch nemen.. en dadn elke keer met zo'n hele grote groep.. Ik stop altijd pas op het laatste moment, dan schrikken joh!.. bahbah.. Waar ik me ook nog aan erger zijn van de 45 km karretjes op een 80 km weg :x.. Of een lijnbus; die moet altijd overal stoppen voooor mijn neus! Grrr!