positief??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by 1987petra, Sep 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1987petra

1987petra Lid

Mar 27, 2014
    53
    0
    6
    werk in de gehandicaptenzorg
    Tienray
    Hallo Dames

wij zijn al ruim een jaar bezig om zwanger te worden en nu ben ik al 11 dagen over tijd als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus van 29 dagen, ik heb een uitschieter van 36 dagen gehad daar zou ik nu dus ook 4 dagen overheen zitten. Heb vorige week dinsdag voor het eerst getest zag toen niet veel toe hij wat ingedroogd was zag je wel een heel licht streepje, vrijdag nog in de ochtend en avond gedaan, geen resultaat maar de testen waren ook uit elkaar gevallen, gebruik de zk dipsticks. Vanmorgen nogmaals getest, direct zag ik niets maar even later zag ik toch een heeeeel licht streepje, op de foto is hij ook wel iets te zien.

wat denken jullie?
    Heb geen ovulatie testen gedaan en ook niet getempt dus weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest.

Attached Files:

2. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

May 11, 2014
    974
    0
    16
    Ik zie wel een streepje inderdaad, spannend! Kijken of het gaat oplopen!

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Zie wel iets, maar nog geen kleur.
    Hopelijk over n paar dagen n duidelijker streepje!

4. Bobelle

Bobelle Actief lid

Feb 21, 2013
    144
    1
    18
    Ik zie ook een licht streepje, spannend hoor! Misschien kV test proberen? Die zijn over het algemeen gevoeliger.

5. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Als je 11 of 4 dagen overtijd bent zou de streep wel duidelijker moeten zijn. Andere test doen en misschien bloedprikken?

6. 1987petra

1987petra Lid

Mar 27, 2014
    53
    0
    6
    Tienray
    ja ik zal straks hier bij de supermarkt is een andere test halen en anders bel ik maandag de huisarts om bloed te laten prikken dan weet ik het zeker.

7. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik zie wel een licht streepje, maar deze testen geven erg vaak vals positieve streepjes, dus zou toch even een andere test doen

8. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    deze geven idd vaak valse (grijze) strepen. ik zou kruidvat 2 voor 5 proberen. deze zijn wel betrouwbaar. of nog beter de action

9. 1987petra

1987petra Lid

Mar 27, 2014
    53
    0
    6
    Tienray
    Heb vanavond nog een andere test gedaan de nedacsorbo van de jan linders koste toch nog 7,95 maar helaas negatief. Ga morgen ochtend de huisarts bellen.

10. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    jeetje wat spannend zeg!
    Ik zal voor je duimen!

11. 1987petra

1987petra Lid

Mar 27, 2014
    53
    0
    6
    Tienray
    Heb straks een afspraak bij de huisarts, kan daar dan nog een test doen en even een inwendig onderzoek. Bloedprikken doen ze vaak pas later werd me verteld.

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik heb bloedgeprikt op 14, 16, 19 en 23dpo. Nou is zo vaak niet gebruikelijk, dat komt door mijn herhaalde miskramen. Maar bij IVF is het echt standaard om na een dag of 14 bloed te prikken. Ik zou niet weten wat voor reden er is om dat later te doen... Succes!

13. dorri

dorri Bekend lid

Sep 20, 2006
    916
    0
    0
    fijn dat je naar de huisarts kan. maar een inwendig onderzoek? vind ik een beetje raar eerlijk gezegd.. als je daar een test gaat doen kunnen ze toch ook gewoon bloed prikken? maar goed als jij het verder geen probleem vindt.. ik ben alleen benieuwd waarom want met een inwendig onderzoek kan je volgens mij geen zwangerschap bevestigen of uitsluiten?!

hoe dan ook.. succes!

lfs, Dorri

14. 1987petra

1987petra Lid

Mar 27, 2014
    53
    0
    6
    Tienray
    Ben bij de huisarts geweest, volgens haar had het geen zin om daar nog een test te doen gezien deze net zo gevoelig zijn als die wij allemaal gebruiken. inwendig onderzoek heeft ze ook niet gedaan. Ik moest toch nog maar 1 á 2 weken geduld hebben. en af en toe nog maar eens testen. Als ik wil kan ik dan ook een bloedtest laten doen. Ook gaf ze aan dat we na moesten gaan denken voor verdere onderzoeken gezien we al ruim een jaar bezig zijn. Maar we wachten het nog maar even af.

15. Deebje

Deebje Bekend lid

Mar 2, 2013
    960
    27
    28
    Female
    Even een opmerking van hier : Bij mijn IVF behandelingen is er nooit bloed geprikt (EMC).

Maar wel succes, met de keuze die jullie gaan maken!!

16. 1987petra

1987petra Lid

Mar 27, 2014
    53
    0
    6
    Tienray
    Nou ben inmiddels nog steeds niet ongesteld en dus al 26 dagen over tijd, maar testen blijven negatief of zo ligt dat ik denk een streepje te zien.

Ik de huisarts gebeld omdat ik dan maar bloed wilde prikken, omdat de huisarts mij dit gezegd had, dat als ik bloed wilde prikken ik dan gewoon kon bellen en ze dan zo'n formulier klaar zoude leggen.
    Nou mooi niet dus, omdat daar niets van in mijn dossier stond moest ze dit eerst overleggen met de huisarts en kan ik vanmiddag weer terug bellen. Dus ben benieuwd.

17. dorri

dorri Bekend lid

Sep 20, 2006
    916
    0
    0
    Wat vervelend joh die onzekerheid. Hopelijk weet je gauw meer.

lfs, Dorri

18. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    #18 Beckje, Sep 22, 2014
    Last edited: Sep 22, 2014
    helaas geven die testen vaak gekke strepen. had 6x! duidelijke strepen, maar toch echt vals :( want andere bleven omowit
    weet niet of ie te zien is, maar ik zag hem in het echt duidelijk :( nooit meer deze testen dus. beter bij de action halen anders, die zijn betrouwbaarder.
    succes verder, gun het je!

Attached Files:

19. 1987petra

1987petra Lid

Mar 27, 2014
    53
    0
    6
    Tienray
    Ja zo zagen die van mij er ook ongeveer uit. zie dan ook het streepje wat je bedoeld.

Heb die van de action ook nog geprobeerd maar die zijn echt omowit.
    Ik mag morgen bloed gaan prikken dus ben benieuwd.
    Anders vraag ik me toch af waarom mijn menstruatie zo lang weg blijft. ben namelijk al 26 dagen over tijd.

20. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    late eisprong? of een cyclus overgeslagen? is soms lastig te zeggen...

Share This Page