Hoi dames Eerst en vooral, ja ik weet dat ik echt stom ben om zo vroeg te testen ! Iets in m'n lichaam zei me dat ik echt zwanger ben Borsten gezwollen en aders kwamen naar boven met vlagen misselijk licht in m'n hoofd en draaierig Nu dacht ik ..( ja m'n redenering was niet echt logisch ) Als ik test en het is negatief dan ben ik weer even gerust en is m'n plasdrang weg tot m'n verbazing kwamen er 2 streepjes tevoorschijn :-o en niet echt super tuur streepjes maar echt roze streepjes Kan dat zo vroeg, is deze positief of is het gewoon echt onmogelijk? de bovenste foto is 8 dagen voor nod, de onderste van vandaag 6 dagen voor nod
Wow. Zo zag mijn eerste er ook uit precies op mijn NOD. Dat is toch echt een positieve test hoor. Hoop echt voor je dat je, omdat je zo vroeg had getest, het kindje ook "blijft zitten".
positief! Weet je zeker dat je 8 dagen voor nod zat? Das namelijk wel heel erg vroeg! Ik dacht ook dat ik 6 dagen voor nod positief Teste, maar bleek achteraf 4 dagen te zijn! in ieder geval gefeliciteerd! Hoop voor je op een plakker!
M'n laatste menstruatie was 3 juli tot 7 juli .. m'n nod valt op 30 juli Heb altijd een mooie cyclus van 28 dagen dus ja ben vrij zeker Kan mss wel zijn dat ik m'n eisprong vroeger heb als verwacht?
Mooi hoor en zeker positief, dit zijn die Vd kruidvat dus dikke kans dat t echt klopt, ik heb eerdere keren ook altijd 4 voor nod getest en meteen positief...
Ik schrok me echt rot toen de 2de streep te voorschijn kwam, dacht eerst dat het een vals positieve was maar vandaag opnieuw een steep en iets donkerder , mooier roze Kan het nauwelijks geloven, al blijf ik heel erg voorzichtig . Zou ik dan toch zwanger zijn :-o
Nou dat ze me echt verbazen haha al heb ik echt al heel vroeg in deze cyclus een hele waslijst met symptomen , daarom dat ik zo vroeg een test deed .. om van die kwaaltjes af te komen dacht dat het allemaal in m'n hoofd zat
de symptomen bedoel je?? hier komen ze borsten, gegroeid en de aders liggen bovenop m'n borst . stuwingsgevoel in m'n borsten verschrikkelijk draaierig ( kon ook aan het warme weer liggen , dacht ik) honger !!!! Echt zo'n honger dat ik 's nachts wakker word om iets te eten er liggen nu kei veel droge koeken naast m'n bed omdat ik echt bij zo'n honger gevoel echt een knagend gevoel krijg wat pijnlijk is geuren zijn scherper , ik ruik echt alles en als ik iets vies ruik begin ik ook meteen te kokhalzen ( sorry TMI ) menstruatie krampen, voel echt letterlijk m'n baarmoeder groeien humeur !! alles en iedereen werkte op m'n zenuwen Lage rugpijn, kan m'n draai niet vinden op m'n stoel Slapen gaat lastig en heb super veel dorst droge ogen ( last van lenzen ) Bij alles had ik wel een verklaring , buiten voor m'n borsten .. de eerste keer dat ik het zag schrok ik me rot :-o .. die aders waren echt zo wow de stuwing herkende ik van m'n vorige zwangerschappen
Ja dat zijn de symptomen die ik idd herken maar meeste had ik pas na mn nod toen Jeetje zeg, maar is ook niet gek als je al zoveel hcg aanmaakt... wanneer begonnen je symptomen?
eigenlijk al wanneer m'n app aangaf dat ik m'n eisprong zou krijgen .. dat zou de 16 de geweest zijn , maar de 16 de is m'n eerste hongeraanval gekomen heb toen echt 3 koeken na elkaar moeten eten rond 23 uur omdat ik m'n honger niet gestild kreeg Dag nadien was ik voor het eerst misselijk, rook ineens alleen maar voeten :-o de 17 de merkte ik voor het eerst dat m'n borsten raar deden en ook meteen al de rest van de symptomen op die dag Wat volgens mij niet kon omdat ik pas die dag een bevruchting kon hebben, laat staan een innesteling Daarom dat ik er van overtuigd was dat het tussen m'n oren zat , omdat alles zo vroeg al duidelijk voelbaar was
Ja hoor, netjes op tijd en dezelfde duur als anders weet zeker dat ik toen niet zwanger was want ondanks dat we toen nog niet aan het proberen waren heb ik ook toen een test gedaan , om te zien of de testen een indrooglijn krijgen zodat ik niet gek werd van indrooglijntjes
whaauw seg das echt ongelofelijk om zo snel positief te testen! Hoe lang is je LF normaal? Duimen voor een plakbeebje