Leuke babywinkel in Zuid-Holland

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirre, 16 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    We zijn zaterdag bij Babyland in Gouda geweest (10.000 m2) babyspulletjes. Is van Kesteren.
    Ook even bij de winkel babydump geweest, maar dat vonden we minder leuk om rond te kijken.

Wie heeft er tips wat een leuke babywinkel is om rond te kijken/idee-tjes alvast op te doen.

Liefs, Mirre

2. Ik heb mijn spulletjes allemaal bij Babypark in Gouda gekocht, dat vond ik de leukste en fijnste winkel. Service perfect. We hebben nog €200,00 extra aan uitzoekkorting gekregen. Daar gaan we het matrasje en badspulletjes etc van kopen etc.
    Ik ben ook bij babydump geweest, maar vond ik dus ook niet zo geweldig.

Je kan nog bij Prenetal in Rotterdam kijken die is best wel groot. 2 verdiepingen en je kan bij Burgerhout in Rotterdam kijken. Niet met babypark in Gouda vergelijken hoor.
    In Breda zitten er ook nog 2. Kids Factory en nog eentje ik weet niet meer hoe die heet. Wij zijn in Breda niet meer geweest.

Liefs Kelly

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hihi Burgerhout zijn we ook al geweest ;)
    Babypark was echt TOP!
    Ik vond het een hele mooie winkel en we hebben al een heel leuk babykamertje gezien daar.
    De Kids factory gaan we waarsch nog wel kijken.

4. Je heb eigenlijk zoveel, dat je op een gegeven moment het allemaal niet meer weet, tenminste dat had ik heel erg.

5. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
  6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ja die hebben echt mooie spulletjes! Ook leuke maxi cosi's die ik in andere babywinkels niet heb gezien.

Wij hebben Lotte's kamertje bij Babypark in Gouda gekocht en de spulletjes er om heen bij Prenatal, Hema etc

7. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Vlak bij Amsterdam zit een superleuke zaak. Ik kan even niet op de naam komen, maar het zit in Badhoevedorp. Erg hippe en leuke kamers, wel wat duurder dan in die andere grote warenhuizen volgens mij, maar erg leuk!
    Ik zal de naam nog even doorgeven als ik er op kom. Het zit in ieder geval bij een grote kinderspeelgoedwinkel en nog wat groetere winkel (Kwantum of Leen Bakker of iets dergelijks). Iemand anders die de naam weet??

8. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Mummy, volgens mij bedoel je de Kids Factory en hoewel het vlakbij Badhoevedorp zit is het toch echt in Amsterdam :)

9. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    JA! Die bedoel ik... Fijn dat andere mensen wat oplettender zijn... Maar het is vanaf de snelweg wel afslag Badhoevedorp toch?

Enneh, is een aanrader toch, de Kis Factory?

10. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    welke prenatal is dat als ik mag vragen in rotterdam met 2 verdiepingen??
    Kesteren in gouda, vond ik ook helemaal top
    Burgerhout in Rotterdam, vond ik erg tegenvallen, maar heb er wel mijn kinderwagen gekocht.
    Wij zijn ook nog naar een winkel in sliedrecht geweest, maar die vond ik ook tegenvallen.

11. De prenetal in Alexanderpolder bij het winkelcentrum het Lage Land. Ben je bekend daar

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

10.000m2.. dan koop je je toch helmeaal arm? :)

13. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Jups, is wel de afslag :)
    En ik vind het een superwinkel voor ideeën maar verder VEEEEL te duur :)

14. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Ja, de prijs is minder :( , maar wat ik zo leuk vond is dat ik hier bijna alle kamertjes leuk vond, terwijl bij die andere warenhuizen maar 1 of 2!
    Voor de ideeen is het leuk en dan de goedkopere variant ergens anders zoeken ;)

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb zitten twijfelen of ik naar Babypark of Babydump ga. Maar na jullie reacties ben ik toch wel heel nieuwsgierig naar Babypark. En ook leuk om te weten dat er in Rotterdam een Prenatal met 2 verdiepingen is!

Heb toch nog een vraagje: in welke winkel (mag dus ook een andere zijn dan bovengenoemden) hebben ze de meeste keus/beste advies etc in kinderwagens?

16. Ik vond babypark en prenetal het beste in hun advies.

Uiteindelijk alles bij babypark gekoch, omdat we daar ook het kamertje zagen die we wilden hebben.

Sevice is ook prima daar.

Succes

Liefs Kelly

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Kelly,

Het viel ons al op toen we er liepen dat er genoeg personeel rondliep.
    Dat vind ik erg belangrijk voor als je vragen hebt, heb zo'n hekel aan als je iemand moet zoeken. Service is belangrijk.
    Daarnaast vond ik het een hele mooie winkel met mooie, leuke spullen.
    Zoals het er nu naaruitziet gaan we daar het babykamertje kopen,want we hebben al een leuke gezien :D

18. Wat leuk Mirre.

Heb je wat bij babypark gezien of toch Prenetal.

En service vind ik dus ook heel belangrijk. Ik geloof dat wij 2,5 uur hebbe rondgelopen in babypark en ze hadden zo geduld met ons. Geld ook voor Prenetal hoor ook prima daar.

Weet je al hoe je alles wilt hebben qua kleuren enzo.
    Je bent er wel lekker vroeg bij. Had ik ook hoor.

19. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    OW in alexanderpolder, ja ben er best bekend, dankje ga er ook eens kijken :D

20. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    Ik heb mijn spulletjes ook in kesteren en gouda gekocht zie mijn album,ben ook bij babydump geweest maar kon niet echt slagen,prenatal in het lageland is ook leuk maar meer voor bijdingetjes niet voor meubeltjes vind ik,en qua advies vond ik kesteren en gouda super .
    groetjes jacky

Deel Deze Pagina