Ha meiden, Ik zou heel graag jullie mening willen horen. De eerste twee weken van mijn cyclus is mijn temperatuur heel constant geweest. Nu op de 14 en 15 dag is hij met 0,2 graden gestegen. Ik heb echter nog helemaal geen vruchtbaar slijm gehad. Zou er een eisprong geweest zijn of kan ik dit beschouwen als fluctuatie van de temperatuur? Mijn menstruatie is onregelmatig dus daar kan ik ook niet uit opmaken of dit dan de eisprong geweest zou moeten zijn. Ik hoor graag van jullie mijn temperatuurkaartje is hieronder zichtbaar. 53b49b Ovulation charts on FertilityFriend.com
Even afwachten wat je temperatuur de aankomende dagen gaat doen. Blijft hij hoog of zelfs hoger denk ik dat je eisprong toch is geweest. Daalt hij weer is het normale fluctuatie van je temperatuur. Vruchtbaarslijm hoeft niet persee eruit te komen.
Ja het is absurd hoe stabiel het is hè! Het blijft nu op 36,8 hangen. Ik vind het maar lastig om te bepalen of ik nou wel of geen eisprong heb gehad. Doordat de temperatuur niet verder stijgt en ik ook geen slijm had neig ik er toch naar dat het geen eisprong was. Maar aan de andere kant is het wel een consequente temperatuurstijging...