Hoi meiden, Ik had niet durven dromen dat ik hier ooit zou staan, maar ik denk nu eindelijk een licht positieve test te hebben. Wij hebben twee weken geleden punctie gehad en mochten zondag testen. Omdat ik woensdag en donderdag een beetje bloed verloor deed ik vanmorgen een test ter bevestiging dat het over was. Maar nu zag ik opeens een streepje! Ik heb donderdag 15 januari 1 pregnyl spuit gezet. Dat is nu toch wel uit mijn lichaam? Wat zien jullie?? De bovenste is van vanmorgen, de onderste van vanmiddag.
Op de onderste zie ik hem duidelijk! Heb verder geen verstand van pregnyl. Hopelijk lopen de testen mooi op!
Bedankt meiden! Ik vind dit echt zooo onvoorstelbaar. Met een clearblue test (zonder tijdsindicatie) kan ik beter een paar dagen wachten las ik, omdat die meer hcg nodig heeft? Wanneer mogen we het echt gaan geloven? Wat zien de anderen?
Als je n kruidvat test doet is ie mss duidelijker. En als daar n duidelijke tweede streep op staat zou ik t wel aan durven om de digitale te doen hoor.
ik hoop allereerst dat hij positief is! de laatste tijd lees je wel veel valse tests van zwanger en kids
Deze test is van Wondfo. Ik heb in het verleden al heel veel van deze tests gedaan, en die waren altijd omowit.
Ik zie ook een licht tweede streepje!! Als de kruidvattest ook een lijntje geeft kun je best een CB proberen denk ik. Spannend!
Veel succes! bij de ovitrelle kan je tot 10 dagen na de spuit vals positief testen, maar die heb je niet gespoten geloof ik? Ik duim voor je!