Fijn om te lezen! Ik had idd ook die knaller bij m'n dochter waardoor ik nu toch wel een beetje begon te twijfelen. Gebruikte toen der tijd die van de jumbo en die predictors en die van de action zijn voor mij nieuw.
Ik zie ook oploop! Niks om je ongerust om te maken. Ik zou niet met een ander merk gaan testen en weer lekker een aantal dagen wachten. Geniet van het feit dat je zwanger bent.
Ik probeer het idd over een paar dagen weer. Heb hier nog wat van de action liggen en als die me niet bevalt dan haal ik weer een predictor Het moet nog even een beetje landen geloof ik, voelt nog erg onwerkelijk in positieve zin!
Vanmorgen 5 naar 7/11 is 48 uur en dan verwacht je stijging. Ik hoop ook zeker dat ts een mooie knaller heeft snel!
Jij had het over geen oploop. Trage oploop is wel mogelijk Oploop is wel degelijk nodig en zeker in 48 uur. Daarbij is oploop op een predictor vaak met 24 uur al heel duidelijk zichtbaar dus als die met 48 uur nog minimaal is of bijna niet zichtbaar, ben ik wel een beetje sceptisch. Maar die 2e foto ziet er al veel beter uit TS! Zoals ik al zei droogt de predictor echt flinke poos na.
Een trage oploop is wel degelijk mogelijk. Ik heb van mijn jongste zoon een aantal dagen een superlicht streepje gehad, dat ik ook dacht "dat kan nooit kloppen, dit zal wel mis gaan" Maar bij de VK bleek alles goed te zijn, maar het innestelen was vertraagd. Ik ben dan ook in totaal 1.5 week teruggezet. En nu is hij 9 maanden in blakende gezondheid bij ons. Ik wil je geen valse hoop geven, maar het kan echt hoor!
Testen zien er goed uit, mooie oploop vind ik. Denk dat je gewoon vrij vroeg getest hebt waardoor je nog niet direct een knaller hebt, maar elke zs is zo ergens begonnen. Volgende week testen en dan heb je wel die knaller! Gefeliciteerd!!
Er zit wel een oploop nu. De reden waarom je de oploop op je eerste foto niet zag komt omdat je een opgedroogde test met een verse test vergelijkt. Nuet handig aangezien testen vaak wat donkerder kleuren na het opdrogen. Dus altijd verse met vers controleren, of opgedroogd met opgedroogd
Lieve meiden, bedankt voor het mee kijken Vandaag nog maar 1 van de action gedaan en die lijkt wel iets duidelijker te zijn geworden Morgen opnieuw de predictor en als die is opgelopen dan waag ik me nog aan de clearblue digital en dan schei ik ermee uit To be continued
Net urine opgevangen voor de laatste test.. Zat een stolseltje in ook wat bruin en rood bij het afvegen. Heb maar een maandverbandje ingedaan en nu afwachten... Heb dus niet meer getest
Wat een onzekerheid dit zeg bah.. Hele ochtend bruin verlies gehad en uiteindelijk met een klein beetje urine die predictor gedaan. Zoals verwacht nog nauwelijks een streep zichtbaar. Bruin verlies is helemaal gestopt, wel krampen alsof je een zware menstruatie verwacht. Heb (gelukkig)