Hoi meiden. Aangezien ik vorige week last had van wat kwaaltjes, zoals pijnlijke zere zware borsten,misselijk, hoofdpijn en vreselijk moe was, dacht ik aan mijn eisprong. Nu heb ik een cyclus van 3 maanden of langer, en ik voel mijn eisprong altijd mega goed. mij heb afgelopen maandag een ovulatie test gedaan, en dat was echt een knaller. De hele week echt mega zere borsten, echt het gevoel alsof het helemaal beurs is. Na mijn eisprong verdwijnen altijd de klachten, behalve nu. Vandaag (vrijdag) weer een ovulatie test gedaan, en ook dat is weer een mega knaller. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Of heeft iemand gelijke ervaringen hiermee? Graag hoor ik die van jullie.
Dankjewel voor je reactie. Nee, ik heb geen zwangerschapstest gedaan. Ik ben eigenlijk ook helemaal niet bezig met zwanger worden.
Ik gebruik geen anticonceptie. Ik ben overgevoelig voor hormonen. Koperspiraal heb ik gehad, maar die moest verwijderd worden operatief. Ik merk mijn eisprong altijd overduidelijk op (mede door DE hormonen) en doe voor de zekerheid nog een ovulatietestje omdat ik dan weet wanneer ik moet oppassen. Is tot nu toe altijd goed gegaan. Zou een ovulatietest reageren op een zwangerschap?
Dat kan ja. Je hoeft ook niet altijd iets te merken van je eisprong dus misschien heb je er eentje gehad die je niet hebt gemerkt?
Op gevoel afgaan hebben meerdere vrouwen om de tuin geleid die achteraf onbedoeld zwanger bleken . En ja... als een ovulatietesf op hcg reageert, dan knalt de ovulatietest. Aangezien jouw ovulatietest na 5 dagen nog steeds knalt, vermoed ik de kans op een zwangerschap hoog in.
Pffff… moest even bijkomen van de schrik, maar heb vanavond toch een test gekocht en meteen uitgevoerd, maar ik ben indd zwanger. Nooit geweten dat een ovulatie test ook reageert op zwangerschap.
En niet zo'n beetje ook... je zei dat je niet bezig was met zwanger worden maar ik hoop dat je er toch een beetje van kan genieten binnenkort. Gefeliciteerd in ieder geval!
En je bent flink zwanger, ik vermoed al (dik) over de 4 weken heen. Ik hoop dat het kindje wel gewenst is (ondanks dat het niet jn de planning zit).