klopt dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bjanc, Jul 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    dames ff een vraag, kan het namelijk op internet niet vinden...

Ik ben 11 juni gestopt met de pil gevolgt door een onttrekkingsbloeding op 13 juni, volgens het boekje en uitgaand van een cyclus van 28 dagen zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Dit is ook netjes gebeurd! (weet niet hoe mijn cyclus 9 jaar geleden was.... lang geleden maar oke)
    Ikke blij, mooie cyclus enz, maar...

Was of is dit dan zeker weten een echte menstruatie? heeft er dan dus ook zeker weten een eisprong plaats gevonden? (heb wel allerlei kwaaltjes gehad) Of, kun je meerdere ontrekkingsbloeidingen hebben voor dat je echt ongesteld word?

Wie o wie weet dit en helpt mij?:)

2. lil85

lil85 Actief lid

Sep 24, 2009
    115
    0
    0
    Hoi,

Zoals je het beschrijft zal dit waarschijnlijk je eerste echte ongesteldheid zijn na de ontrekkingsbloeding. Misschien ben je straks meteen wel zwanger, maar het kan zijn dat je aan het einde van de maand weer een andere cyclus hebt. Het kan nog onregelmatig zijn na het stoppen van de pil. De een is meteen regelmatig ongesteld, ik was pas na 9 maanden voor het eerst ongesteld. Dus als je nu al een cyclus van 28 dagen hebt dan is dat super! Zet hem op en ik hoop dat je snel zwanger bent.

Liefs Lil85

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Mee eens. Of je zeker een eisprong hebt gehad is volgens mij niet te zeggen. Er zijn ook meiden die gewoon ongesteld worden maar geen eisprong hebben. Maar je kan er wel vanuit gaan.
    Het kan best zijn dat je cyclus niet iedere maand zo regelmatig is hoor. Zie mijn onderschrift, mijn vierde maand was ineens 39 dagen. Dus niet meteen schrikken (of blij zijn) als het volgende maand wat langer duurt.

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    thanks dames,
    had inderdaad al eerder gelezen dat er meiden zijn die een eisprong overslaan.. weet echter niet meer of deze dan wel gewoon ongesteld werden...

Share This Page