bij mij lag de placenta ook aan de voorkant , en hij is inmiddels verschoven naar boven voel mn meisje bijna nooit linksboven bewegen , en daar liggen haar voetjes je hoef je idd geen zorgen te maken en als je dat wel doet gewoon bellen
Bij mij ligt m'n placenta ook aan de voorkant. Als ik het met andere verhalen vergelijk voelde ik het wat later en voel ik het ook wat minder duidelijk. Ook van iemand anders begrepen dat bij de eerste de placenta ook aan de voorkant lag en nu achter en dat ze echt een wereld van verschil voelt.
ik voel de baby wel, en was ook vroeg, maar ik voel de baby niet veel, soms pas savonds laat en dan denk ik wel eens er is niks mis...
Heb ik ook maar voel de baby heel goed. Zie zelfs mijn buik goed bewegen, trapt gewoon mijn placenta tegen mijn buikwant. Heb volgens de vk ook een uitzonderlijk drukke baby in mijn buik en volgens haar moet ik blij zijn dat mijn placenta voor zit anders zou ik gek worden haha En soms heb je ook gewoon rustige baby in je buik!
de eerste echos was het ook een drukte maker,de volgende echos rustig kindje en idd niet gewend want de andere 2 waren zeer actief