hallo, Vandaag hebben we onze 2de echo achter de rug alles was oke met onze baby. Maar ik heb een vraag. Zoals jullie zien is het hoodje van mijn baby rechts op de foto, is dat ook zo in werkelijkheid? Is dat wat rechts op de echo te zien is ook rechts in werkelijkheid of is het een spiegelbeeld? Graag antwoord.
Ik dacht het wel. Als ik me goed herinner, voelde ik het met de 20 weken echo de kleine ook aan de goede kant schoppen. Alleen die kleintje liggen nog niet echt vast, dus het kan nu wel weer anders zijn
De echokop wordt er bovenop gezet. Je krijgt volgens mij een foto van bovenaf. Dus wat jij rechts ziet, zit ook rechts. Je moet die echo zo zien, dat jou navel aan de bovenkant van de echofoto zit en jouw schaamstreek aan de onderkant van de foto. Dus rechts is rechts... Maar...Correct me if i'm wrong!
mmmm mijn echo's waren juist dat de kleine rechtop lach dus met zijn hoofd richting mijn hoofd en met zijn benen richting mijn benen. Tot nu toe met elke echo gehad En volgens mij werken alle echo apparaten zo ... met 20 weken echo zag je ook weer voetjes bij mijn blaas
klopt volgens mij loesie. Alleen dat kleintje kan nog alle kanten ophupsen, misschien lag hij een half uurtje later wel andersom