Een vraaaag bij tweede echo baby, antwoord erg welkom...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mymommy, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    hallo,

Vandaag hebben we onze 2de echo achter de rug alles was oke met onze baby. Maar ik heb een vraag. Zoals jullie zien is het hoodje van mijn baby rechts op de foto, is dat ook zo in werkelijkheid? Is dat wat rechts op de echo te zien is ook rechts in werkelijkheid of is het een spiegelbeeld? Graag antwoord.

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik dacht het wel. Als ik me goed herinner, voelde ik het met de 20 weken echo de kleine ook aan de goede kant schoppen.

Alleen die kleintje liggen nog niet echt vast, dus het kan nu wel weer anders zijn ;)

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    De echokop wordt er bovenop gezet. Je krijgt volgens mij een foto van bovenaf. Dus wat jij rechts ziet, zit ook rechts.

Je moet die echo zo zien, dat jou navel aan de bovenkant van de echofoto zit en jouw schaamstreek aan de onderkant van de foto.

Dus rechts is rechts...

Maar...Correct me if i'm wrong!

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    mmmm mijn echo's waren juist dat de kleine rechtop lach dus met zijn hoofd richting mijn hoofd en met zijn benen richting mijn benen. Tot nu toe met elke echo gehad
    En volgens mij werken alle echo apparaten zo ... met 20 weken echo zag je ook weer voetjes bij mijn blaas

5. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    klopt volgens mij loesie.
    Alleen dat kleintje kan nog alle kanten ophupsen, misschien lag hij een half uurtje later wel andersom:p

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    waar hoofd en benen tekst staat bedoelt ze mijn hoofd en benen

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb ook een foto zo maar daar lag ze met dr koppie naar beneden.

Deel Deze Pagina