testen??? kan dat al??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik moet eigenlijk 19 februari ongi worden, maar ik ben nu zo misselijk, moe, hoofdpijn en geirriteerd. Moet ik echt wachten of zou ik nu al een test kunnen doen?
     
  2. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik zou nog ff een paar dagen wachten...
    Gina
     
  3. Niet meer actief

    pfffffffffff hopen dat ik dat volhoud, hihihi. Het zou wel leuk zijn als ik het zaterdag al kan doen, want dan is mijn vriend jarig!!! Een leuker verjaardagscadeautje kan haast niet toch? Het is namelijk ons eerste kindje samen.
    Bij mijn zoontje had ik helemaal nergens last van, en bij mijn dochtertje was ik een week voor mijn ongi al missleijk, en dat 9 maanden lang.bleh
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zal voor je duimen en wachten tot in ieder geval zaterdag
     
  5. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Veel succes zaterdag!!
     
  6. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    ik ga voor je duimen zaterdag.
    Succes met de misselijkheid.
     
  7. Niet meer actief

    Nou heb ik op zwagerschapstest midstream besteld. Heeft iemand daar ervaring mee? Want ze zeggen daar dat hij vanaf 4 dagen VOOR de ongi betrouwbaar is.
    Het zijn er gelijk 3!!!

    Zie tekst;
    De test is zeer gevoelig en vanaf 4 dagen voor de verwachte menstruatie te gebruiken. Resultaat leesbaar na 3 minuten.

    Deze handige test gebruikt u door hem enkele seconden in de urinestraal te houden. Daardoor leent deze test zich er goed voor om ook op een andere plek dan thuis te worden uitgevoerd.
     
  8. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    succes met testen he!!
    hoop voor je dat het raak mag zijn!!

    ik ken dat merk zwangerschapstesten niet.
    hopelijk krijg je een positief resultaat!!!
    het zijn dan wel hele gevoelige testen als ze al 4 dagen voor NOD kunnen aangeven of je wel of niet zwanger bent?!

    wanneer heb je ze binnen?
     
  9. Niet meer actief

    Dat weet ik dus niet, :(: ik hoop morgen. :) Als de eerste van de drie negatief is, doe ik er zaterdagochtend opnieuw een :( , en mocht die ook negatief zijn wacht ik nog een week. ;) Wel spannend hoor, zou wel heel leuk zijn. Zeker aangezien het zijn eerste kindje wordt. We zijn nu inmiddels al ruim een jaar aan het klussen, en hopelijk wordt dat nu beloond. hihihihi :p
     
  10. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    spannend joh :D
    ik hoop voor jullie dat het raak mag zijn!!!
     
  11. VanessaR

    VanessaR Lid

    14 feb 2006
    13
    0
    0
    Brugge. België
    Hey,

    Ben nieuw op de site, spannend! Heb zelf al 2 testen gedaan, nog steeds niets, ben nu 2 dagen overtijd? Maar ik durf haast niet meer testen...
    Wacht ik best nog even? Heb net weer een predictor gekocht. Zou wel mooi zijn zo'n valentijnscadeautje, laatste test was zondag 12/2, HELP

    VY
     
  12. bengel

    bengel Niet meer actief

    VY hoe lang ben je dan al gestopt met de pil??
     
  13. VanessaR

    VanessaR Lid

    14 feb 2006
    13
    0
    0
    Brugge. België

    Ben gestopt begin november, 3de ronde?
    Maar mijn cyclus is een beetje lastig, al een keer 28 dagen, laatste maand maar 25? Ben nu van het gemiddelde van 26 uitgegaan?
     
  14. bengel

    bengel Niet meer actief

    k zal dan nog efe wachten totdat je over je langste cyclus heenbent...want wie weet is ie deze maand weer 28 dagen..
    succes in ieder geval, we hopen op het beste natuurlijk!!!
     
  15. Niet meer actief

    Ik heb zojuist via de mail doorgekregen dat de test verzonden is, dus moet ik hem morgen binnen hebben. Hopelijk werkt TPG mee dit keer hahaha :p
     
  16. Patrieske

    Patrieske Bekend lid

    9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ergens anders kwam het moment van testen ook al ter sprake. Toen ik zwanger werd van mijn zoontje heb ik vier dagen voor mijn NOD met Clear Blue (niet de digitale) positief getest...
     
  17. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Prdm dus je gaat zaterdag testen ;) ik denk dat ik dat ook ga doen ;)

    Ik wou een vrijdag gaa testen maar misschien is dat tevroeg :(:

    succes

    liefs manon.
     
  18. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Patrieske ik hoor het van meer mensen, dat ze al vroeg hebben getest ;)

    Maar ja, ik ben niet helemaal zeker van mijn cyclus, ik heb hem uitgerekend op de 25 ste maar je weet maar nooit of hij langer is ;)

    ik weet ook niet of ik heb vol hou tot zaterdaghihi

    liefs manon.
     
  19. Niet meer actief

    Hoi Manon,

    Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen, dat is nu al zeker 10 jaar zo. Dus dat is op zich wel fijn. Als het goed is komen de testen vanmiddag binnen (als TPG vlot is) en dan doe ik er 1. En zaterdag eventueel nog 1. Spannend hoor! Wel leuk om te horen dat er nog iemand is die tegelijk gaat testen.
    Wel laten weten of het gelukt is he!!!

    Groetjes en ik duim voor jou
     

Deel Deze Pagina