Hallo allemaal, Zou morgen mijn NOD dag hebben, tenminste als mijn cyclus 28 dagen zou zijn. (ben nog niet zo lang geleden gestopt met de pil) Maar had vanmorgen een klein beetje bruin slijm en ietsiepietsie bloed. Dacht dat ik ongesteld zou worden, maar niets te bekennen. Hebben jullie een idee wat het zou kunnen zijn? Groetjes van mij
Hoi Monnie, Het zou kunnen zijn dat je toch ongi gaat worden, of dat het een innestelingsbloeding is. Vorige maand had ik hetzelfde en werd een paar dagen later toch ongi... Hoop voor jou dat de duiveltjes wegblijven en je over een paar dagen een positieve test hebt! Laat je het weten? groetjes Gizzy
Hoi Monnie, Heb dat ook een ronde gehad, daarna bleek dat mijn cyclus korter was dan ik had gedacht. Was nog niet zo lang gestopt met de pil, vandaar. Ik heb gisteren wel wat buinige afscheiding gehad, met krampjes in mijn buik. Weet niet precies wat dat betekent... Ik hoop geen ongi... Groetjes, Happy Mom
Hoi, ik heb dat gehad een week of 2 voordat ik een positieve test in me handen had! Ik dacht echt godverdomme ongesteld, tampon erin, maar het bleef bij bruine afscheiding! Ik hoop met je mee. Succes!
Goh, dat is precies wat ik gisteren dacht... Maar ik hoop het ook! Ik hou jullie op de hoogte... Groetjes