heb gisteren een nieuw pak nutrilon hypo-allergeen open gemaakt. en de samenstelling is veel fijner dan het vorige pak is dit normaal? wesley krijgt ook meer voeding dan voorheen en doet nu langer over de fles, moet ik nu een andere maat speen hebben? ( heb nog steeds speen 1 van avent) hij doet er ongeveer 30 min over om 180 cc op te drinken. groetjes susanne
Je kindje mag max 30 min. over een fles doen. Dus dit is goed.. vind je het zelf prettiger dat het wat sneller gaat , dan kan je een andere speen proberen. Maar dit hoeft dus nog niet perse!
weet iemand iets over de samenstelling van de hypo alergeen voeding van nutrilon? de gene die ik nu heb is nu veel fijner dan het vorige pak? groetjes susanne
thanks! heb een maatje groter gekocht dacht kan altijd even kijken wat dat doet. en anders bewaar ik ze. groetjes susanne
Nou stitch ik had juist dat een pak vochtiger was als de andere pakken, Fay heeft ook veel gehuild toen Nieuw 'fijner'pak was gelijk beter gevallen en huilen over....Ik heb Nutricia gebeld en het pak ter onderzoek opgestuurd (halfvol was ie toen). 2 pakken H.A. gehad van hun, ik wacht de uitslag nog af. Maar het is wel zo dat er verschil zit in de pakken, ze gebruiken namelijk meerdere productielocaties.
ja ik heb ook al eens verschillende samenstellingen gehad, je ziet dat aan het serie-nummer, vond eentje best fijn en heb daar toen alles van opgekocht haha.