Mijn angst was groot dat ik helemaal geen eisprong zou hebben. Ik ben altijd al bang geweest, dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen. Waar deze angst vandaan kwam weet ik niet. Misschien omdat ik altijd een rare en hele onregelmatige cyclus heb gehad. Nu we besloten hebben om er echt voor te gaan om kinderen te krijgen, heb ik het advies van een vriendin opgevolgd om ovulatietesten te doen. Ik ben op de 6e begonnen en begon hem dus al erg te knijpen dat ik nooit een streepje zou krijgen. Gelukkig kwam er gister eindelijk een streepje en vandaag kwam hij nog sneller opzetten. Je kan wel nagaan dat mijn opluchting en vreugde enorm is. Dat wordt een leuk weekend dus 😜
Zeer duidelijk idd! Ik ook net begonnen en vandaag op cd 12 en nog geen 2e streepje op de ovutest te zien en dan begin je idd te twijfelen of er wel een ei zal zijn. Welke cd heb jij positief getest?
Ik kreeg mijn eerste streepje op cd 13. Ik heb wel een onregelmatige cyclus. Soms kan hij wel 43 dagen duren, maar soms ook 28 dagen. Ik wist dus totaal niet wat ik moest verwachten.
whoops, foutje gemaakt in het vorige bericht. Mijn Ei was op m'n 23 dag in m'n cyclus. Een stuk later dus. Nu alweer meer dan een week later Ik zit onderhand op 11 DPO. Ugh, die weken wachten zijn echt drama. Het is echt niets voor mij. Onderhand de testen van de action ingeslagen, om te pas en te onpas te kunnen checken. Ze zijn vrij gevoelig met 25 ml/u en ze zeggen dat je 4 dagen voor je menstruatie kan meten. Denk dat dat bij mij niet helemaal opgaat. Met een late eisprong, zal ik ongesteld moeten worden op .... 11 DPO. Vandaag dus. Zo niet, dan kan het ook nog een langere cyclus zijn. Bij mij kan het tot wel 45 dagen duren.... ugh, ik heb geen zin meer om te wachten.