Ik weet dat ie nog niet positief is.. maar ik zie een duidelijke streep! Terwijl ik de afgelopen dagen bijna niets zag! Ik heb ook 'draadjes slijm' maar mijn cb digital vanmorgen gaf geen smiley.. (die van de foto is een action test) wat denken jullie? Vanavond nog een testje wagen of gewoon wachten tot morgen?
En al gedaan? Ik had hem gister ook z'n beetje als jou ovu test en vandaag was die net zo knal kleur als de andere kant. Dus dan is het beste om tussen de 24 en 48 uur geslachtsgemeenschap te hebben toch?
nou... ik heb net nog getest.. zie hieronder het resultaat ik snap er iets meer van.. de test waar niets op gezet is is van net... en die middelste net vanmiddag 16:00 uur... en nu? geen eisprong zo te zien...
jeetje daan bij jou ook nog steeds geen duidelijkheid ik zou denken dat die van dag 17 ver positief is en gewoon zo nu en dan klussen kan geen kwaad
nou hou op.. ik wordt niet blij van die ovulatie testen.. de vorige keer dat ik zwanger wou worden van onze eerste had ik juist constant positieve testen.. ik denk dat ik gewoon niet goed reageer op die dingen.. ga het zo nog maar ff gezellig maken kan geen kwaad.. en dan zien we het wel!
hier ook nog geen zekerheid hoor ik ben inmiddels gestopt met de ovutesten maar de testdrang was vanmorgen te groot en heb een omo witte zwangerschapstest gedaan pff hopelijk kan ik me morgen beheersen
Hier vanmorgen een negatieve cb digital... ik had ff wat anders gehoopt na die bijna positieve avtion gister. . Maar helaas... het wordt een lange cyclus.. vandaag op dag 19..