willen jullie even kijken naar mijn ovulatietest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Music Mama, Jun 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Ik weet dat ie nog niet positief is.. maar ik zie een duidelijke streep! Terwijl ik de afgelopen dagen bijna niets zag! Ik heb ook 'draadjes slijm' maar mijn cb digital vanmorgen gaf geen smiley.. (die van de foto is een action test) wat denken jullie? Vanavond nog een testje wagen of gewoon wachten tot morgen?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Aangezien deze testen geen kapitalen kosten zou ik zeggen vanavond en morgen testen;)
    Succes!

3. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Dit dus! Denk dat je eitje er bijna aan komt!

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Helemaal mee eens 😃

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zeker nogmaals testen vanavond. Hij gaat eindelijk de goede kant op, fijn meis!

6. Yuia

Yuia Lid

Jun 11, 2014
    75
    0
    0
    En al gedaan? Ik had hem gister ook z'n beetje als jou ovu test en vandaag was die net zo knal kleur als de andere kant.

Dus dan is het beste om tussen de 24 en 48 uur geslachtsgemeenschap te hebben toch?

7. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    nou... ik heb net nog getest.. zie hieronder het resultaat :( ik snap er iets meer van..

de test waar niets op gezet is is van net... en die middelste net vanmiddag 16:00 uur... en nu? :( geen eisprong zo te zien...

8. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

jeetje daan
    bij jou ook nog steeds geen duidelijkheid
    ik zou denken dat die van dag 17 ver positief is
    en gewoon zo nu en dan klussen kan geen kwaad;)

9. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    nou hou op.. ik wordt niet blij van die ovulatie testen.. de vorige keer dat ik zwanger wou worden van onze eerste had ik juist constant positieve testen.. ik denk dat ik gewoon niet goed reageer op die dingen.. ga het zo nog maar ff gezellig maken :) kan geen kwaad.. en dan zien we het wel!

10. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

hier ook nog geen zekerheid hoor
    ik ben inmiddels gestopt met de ovutesten maar de testdrang was vanmorgen te groot en heb een omo witte zwangerschapstest gedaan
    pff hopelijk kan ik me morgen beheersen

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Hier vanmorgen een negatieve cb digital... ik had ff wat anders gehoopt na die bijna positieve avtion gister. . Maar helaas... het wordt een lange cyclus.. vandaag op dag 19..

Share This Page