Mega dip vanmorgen.. ik dacht echt dat ik mijn ei gehad had! Had ook positieve ovulatietesten.. Ik heb mij ei wel echt gehad toch?
Kan goed de gele lichaamsdip zijn. Je temperatuur gaat vast morgen weer omhoog en ja dan is je eisprong geweest.
Jullie hadden gelijk. Hij is weer 37! Als ik kijk naar mijn andere kaartjes heb ik nog nooit zo een dip gehad op 4dpo. Maarja dat is een stukje hoop wat vast niks te betekenen heeft
Mijn topic was nog open @RoGiJuLi Kun je wat zeggen over mijn verloop van temp na ei? Of kan dag niet?
Je zit pas op 5 dpo. Grote kans dat er nog geen innesteling is geweest (als er uberhaupt wel een bevruchting is geweest), dus helaas is nog helemaal niks over te zeggen.
Was ik weer! 14dpo nu en temp naar 37.1!! Niet gezakt maar omhoog, normaal LF van 13. 11dpo bruinverlies gehad en temp 0,1 naar beneden. Ik had een hoopje op innesteling maar gisteren met CB plus test negatief getest. Ik heb niks meer in huis. 13dpo negatief testen dan kan ik het eigenlijk wel vergeten toch? Maar mijn temp... @RoGiJuLi
Tja het kan zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was. Maar de cb plus is wel heel gevoelig dus zelfs bij een klein beetje hcg had hij wel aan moeten slaan gisteren. Ik zou ff nog een testje halen en doen vandaag ff een ander merk wellicht.
Net getest. K2v5. Geen ochtendurine, maar negatief. Zou wel dag later ongesteld worden! Helaaas. Bedankt voor je reactie