Klopt dit?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Manna, 15 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    sorry ben ik weer, eerste ronde dus alles nog aan het ontdekken. Willen jullie eens mee kijken met mijn kaartje tot zover? Klopt de positie van het kruis? Komt die rode stippellijn omdat ik 5 dagen voor de eisprong een positieve ovulatietest had?

Heb wel vage klachten. Gisteren scherpe steken van onderen en vanochtend heel iets rood bloed bij afvegen. Afgelopen weekend ook jeukende huid. Nu ook wat stekende drukkend gevoel linker onderbuik. Volgens ff zou ik 3dpo zijn, beetje laat voor ovulatieklachtjes en veel te vroeg voor innestelingsklachten lijkt me. Dat zal de tijd me wel leren dan.

Bijgevoegde bestanden:

• image.png
      image.png
      Bestandsgrootte:
      28,2 KB
      Weergaven:
      42
  2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    3 Dpo is idd veel te vroeg voor de innesteling.
    Wat je voelt komt door progesteron.
    Dat is nu hard aan het stijgen (vandaar ook je dipje vandaag) en dat kan zw klachten geven.

Het kruis staat idd goed zo :).
    Heb je na de posi ovu niet meer verder getest want ik vermoed dat hij 1-2 dagen voor je eisprong voor een 2e keer positief is geweest ;)

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nee heb ik dus niet gedaan omdat ik een vreugde dansje deed na mijn positieve en de middag weer afloop had. :p

Fijn dat het kruis goed staat nu dan.... En de klachten in ieder geval verklaarbaar dan. Bedankt voor je reactie :thumup:

Deel Deze Pagina