Nou misschien een rare vraag, maar weet misschien een van jullie het .. Wij wonen nu bij mijn vriend ze ouders, zijn ouders zijn er 4 dagen per week niet omdat ze nog een huis in brabant hebben er daar derest van de week zitten! Nu willen wij heel graag wel een huisje voor onszelf, zijn ouders stonden er achter dat we bij hun een kamertje erbij konden nemen voor een eventueel kindje. Maar nu willen we heel erg graag op ons zelf, weten jullie iets over een urgentie of wat dan ook.. Want het duurt allemaal zo lang voordat je pas een huis heb..
Urgentie krijg je tegenwoordig bijna niet meer. je kan het natuurlijk altijd proberen maar ga er maar vanuit dat het niet lukt.
voor urgentie moet je wel een hele goede reden hebben.. en onthoud ook eht kost je 100 euro wel of geen huis om het aan te vragen moet je dat al betalen... ik was zwanger van alysia zat in maand 3 en hebben toen urgetnie gevraagd mijn vriend was uit huis gezet dus woonde momenteel ergens anders bij een kennis en ik sliep met een zus van 24 op de kamer en de rest van het huis zat vol kom uit een groot gezin... toen is de urgentie afgewezen ze zeiden kan makkelijk een kind bij! niet normaal wij in hoger beroep gegaan en brief gestuurd met daarin een kind kan niet zonder vader en moeder en toen was het eerste wat ze zeiden vriend kan ook wel bij jou op de kamer ik zeg ja en me zus van 24 wil ook haar privicy... nou daarna weer brief gesuurd en dus na lang doorzetten zei de burgemeester en wethouder als laatste ik geef jullie gelijk jullie hebben recht op urgentie een kind verdient rust en 2 ouders.. pff een heel gezeik dus... toen urgentie gehad en hebben we geluk gehad want dan moet je alles nemen wij hebben het getroffen een mooi huis en hebben met moeite de sleuter eerder gehad ons huis in 2 weken klaargemaakt met hulp van mijn vander en sitefvader en toen 2 dagen zaten we erin en kwam alsyia! mijn tip dus kom met en heeeeel goed verhaal aan anders krijg je het dus niet succes in ieder geval
Zo, jaa zoiets hoorde ik inderdaad.. Maar iedergeval dank je wel voor je verhaal, kan er zeker iets mee!
Denk eerlijk gezegd niet dat je urgentie krijgt. Iedereen moet lang wachten, helaas. En ook iedereen wil snel een huis. Jij hebt geen goede reden, denk ik..
Zwangerschap was vroeger een reden voor urgentie als je nog bij je ouders woonde, maar nu niet meer. Ze gaan er nu vanuit dat je een zwangerschap best kunt voorkomen, en als je dat niet doet terwijl je geen ruimte hebt voor een baby, vinden ze dat je eigen schuld. Dus ik denk dat je weining kans maakt
gezinsvorming of uitbreiding is inderdaad geen reden voor urgentie. je krijgt haast nooit meer, iemand die ik ken raakte door ms permanent in een rolstoel, ze woonde op de 3e etage van een flat zonder lift en zelfs zij kreeg geen urgentie! slaat nergens op!