Hallo meiden, Wat ik gisteren heb meegemaakt: Gisteren had ik de hele nacht enorme buikpijn en ben ik 'ochtends naar de vk geweest. Daar zagen ze op de echo een levendig kindje, gelukkig! Na toucheren vertelde de vk dat de baarmoedermond zacht was en hebben ze d.m.v. een inwendige echo gekeken of er eventueel ontsluiting was. Dit was gelukkig niet het geval. Na urineonderzoek en bloedonderzoek ben ik naar huis gegaan onwetend waar de buikpijn vandaan kwam. Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het bandenpijn kunnen zijn geweest? Of toch weeen ivm zachte baarmoedermond? Ik hoor graag van jullie. groetjes, Kriskras
Heeft de VK je dan geen uitleg gegeven wat het zou kunnen zijn? Ik zou anders gewoon nog een keer bellen dat je ongerust bent en of zij je gerust kan stellen.
Mijn baarmoedermond is ook zacht en heb ook heftige buikkrampen gehad. dit was toen ik 29w zwanger was. Waar de buikpijn vandaan kwam hadden ze ook geen verklaring voor . Wel moest ik het rustig aan doen.
als de vk zich ongerust maakte had ze je wel strikte aanwijzingen gegeven waar je je aan houden moest, of je laten opnemen. sterkte
ik wist helemaalniet dat je zo vroeg al weeen kon hebben? brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr krijg er de bibbers van wel raar dat ze nix heeft gezegd over die buikpijn! maar ja als het echt verontrusten was geweest dan hadden ze je wel op laten nemen of strikte regels of wat ook gegeven! en anders zou ik ff bellen!