al eerder op een ander forum geplaatst dat ik gestopt ben met de pil ivm pigmentvlekken. We hebben 1x 5 dagen voor nod gesext zonder voor het zingen de kerk uit. Ik had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Ik had gelijk bruin verlies en gister en vandaag ook. Zwangerschapstest positief. Wat moet ik hiervan denken? Ik zou toch ook al 4 weken zwanger moeten zijn? Heb mijn eisprong gevoeld met dag 15 en heb altijd 28 cyclus. Hoe kan er dan nu 1-2 weken zwanger op staan?
Je moet 2 weken bij de uitslag optellen, staat ook in de gebruiksaanwijzing . Dus 3-4 weken zwanger. Het is ook maar een indicatie trouwens. Gefeliciteerd
Afgelopen vrijdag was je nod (cd 28) 5 dagen daarvoor 1x onveilige sex gehad (dus die zondag op cd 23). Je eisprong voelde je op cd 15 (wellicht was die een paar dagen later). Je hebt dus niet rond je ei onveilige sex gehad, maar pas 8 dagen daarna?? Het lijkt dan logischer dat je niet zwanger bent... maarja de test zegt iets anders.
Sorry meiden. Te snel getypt. Ik heb 4 dagen voor eisprong onveilige sex gehad. 8 juni was mijn laatste ongesteldheid.
Dat waren echte overlevers dan. Denk dat ze een tentje hebben opgezet en kampvuurtjes hebben gemaakt. Maar je hoort het vaker hoor, het kan echt! Gefeliciteerd.
Bedankt hoor! Alleen vind het zo vreemd. Ik zou nu gewoon 4 weken moeten zijn. Ik heb bruin verlies. Ben heel bang dat t er verkeerd op uit draait
Zoals net eerder benoemd, je moet bij deze test 2 weken optellen! Deze test geeft aan hoelang je officieel echt zwanger bent, zonder de weken voor je eisprong zeg maar. Dan zit je goes hoor! Wel blij dus ondanks dat t onverwachts was? 4 a 5 dagen overleven schijnt te kunnen idd dus kan best! Goed spul haha! En uiteraard: gefeliciteerd
Haha ja bedankt. Ben heel onzeker. Nooit bruin gehad en met mijn vorige dochter bij de test dat ik kon testen stond er meteen 4 weken. Heb ook lichte kraampjes. Heel onzeker dit
"De wekenindicator is 93% nauwkeurig in het vaststellen van de tijd die is verstreken sinds de bevruchting" vandaar dus 14dg erbij optellen. Mijn laatste menstruatie was 9 juni dus gaan bestje gelijk op. Heb allesn (nog) geen positieve test. Ik ben nu 10 dpo uitgegaan van ov testen. Hoeveel dpo ben jij vandaag?
Snap ik vaak is bloeden geen goed teken naar soms zegt het ook niks! heb je er nog 1 liggen? Wie weet is het volgende week al wel 3+! Had je alleen deze gedaan of ook al een gewone test?
Welke test was dat dan dat er gelijk 4 weken stond, want die is hier in NL niet op de markt Ps... bruin is oud bloed, dus grote kans dat dit nog vd innesteling was die eerder al heeft plaatsgevonden.
Met mijn dochter heb in in 2011 met de clear blue getest en gaf echt 4 weken. Ik was 8 juni voor t laatst ongesteld. Afgelopen vrijdag zou ik dan dus 4 weken moeten zijn maar toen had ik meteen bruine afscheiding. Vind het doodeng
Er is echt geen clear blue test die 4 weken aangeeft. Alleen een "indicatie" van 1-2, 2-3 of 3+.... dus denk dat je je vergist. Maar des al niet te min ben je nu zwanger. En zoals je test aangeeft.... 4 weken ongeveer. Gefeliciteerd. Bruin verlies is oud bloed en zegt niet veel. Als je helder rood verliest met eventueel krampen kan het foute boel zijn.
Ja dan heeft de 3+ er gestaan. Vind dit wel apart dan toch 1-2 weken of er is gewoon minder hcg denk ik..
4 dagen voor eisprong is niet zo gek hoor. Ken er zat die echt 5 of zelfs 6 dagen voor hun ei (wisten ze ook zeker dmv tempen en ovulatie testen) en hasikidee zwanger hier nog 1 bij the way.. en nog een jongen ook! Gefeliciteerd! Bruinverlies kan oud bloed zijn.
Maar je bevruchting is toch niet langer dan 2 weken geleden? Je eisprong misschien wel ongeveer maar daarna kan een bevruchting en innesteling nog wel even duren.. en vanaf dát geeft de CB aan in weken toch..? Voor een verloskundige ben je dan wel 4 weken hoor dje telt er 2 weken bijop.