hoi meiden eff mijn verhaal ik heb allerlei symptomen om te kunnen zeggen ja het kan raak zijn.zoals *misselijk *opgezwolllen boobs *puntjes op mijn tepel en rond om *blauwe ader op mijn boobs *afgelopen dinsdag een veeg bloed (rood) *mijn haar snel vet *wit slijm dus dat is wel een aantal,maar nou heb ik van het weekend met een kruitvat test tot 2 x toe een heel klein streepje positief getest maar ik zeg er wel bij je moest het wel in daglicht zien want anders zag je hem niet. maar vanmorgen heb ik weer gestest maar met een clear bleu en die geeft negatief aan snik snik.want ik was er bijna van overtuigd dat die positief was. maar nou is mijn vraag zijn er hier ook meiden die dit ik hadden en die pas laat na hun nod pas positief testen? en kan dit en vandaar deze poll groetjes fempje
Ik heb een tijdje terug ongeveer een zelfde poll neer gezet...misschien heb je er wat aan..zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=22190
Moeilijk he meis....al jouw tekenen heb ik ook gehad....helaas gewoon ongi geworden... Hoop dat het bij jou beter afloopt....