Bij mij juist niet... was 6 kg meer kwijt na de zwangerschap uiteindelijk en ik ben nu net over het startgewicht van de zwangerschap van de eerste en ben nu 29 weken. Bij de eerste met 9 weken al uit mijn kleding gegroeid en deze keer met 15 pas. Heb wel minder vruchtwater maar dat scheelt geen kilo's...
Hebben jullie er ook fotos van ? ben wel heel benieuwd hihi.. mijn man zei net zo dan je krijgt al echt een buikje?! ik dacht nu al?! ben pas 5 weken.. hij zeg wacht ik maak foto.. dus ik vergelijken met me zoontje.. en daarbij kreeg ik pas beetje met 10 weken zo een buikje... zo raar als iemand zou zeggen ben je zwanger?? ja uhm 5 weken?? vind zo vreemd haha
Haha Miranda, je ziet het zelf mss beter omdat je het weet. Een ander die het niet weet zal het minder snel opvallen. Zal eens kijken of ik foto's heb, 2e ging idd sneller bij mij. Nu voor de 4de keer zwanger en 's avonds echt al een behoorlijk 'darmen'buikje. Ben benieuwd hoe hard het nu gaat. 3e zwangerschap is mis gegaan, dus geen vergelijkingsmateriaal!. Ik ga even speuren naar foto's.
Dit was mijn buikje met 8 weken tijdens mijn eerste zwangerschap: Nu ben ik 5 weken zwanger en is mijn buiken even groot. Al mijn darmen zijn omhoog gedrukt
Ja het komt vast omdat ik het weet inderdaad haha maar t viel mij en me vriend wel erg op haha.. 5 weken en nu al een bolletje darmen haha
dan klopt t over t algemeen wel ja.. bij me zoontje was het op zich ook wel snel.. kwam me baarmoeder ook snel boven de rand uit.. maar niet verwacht dat dit nu nog sneller zou gaan..
hier niet. bij de eerste droeg ik met 9 weken al positiebroeken, met de 2e ergens tegen de 20 weken pas. (moet er wel bij zeggen dat ik na de bevalling van de eerste niet meer mijn oude figuur heb teruggekregen en dus zoieso al grotere kleding draag.)
Ik ben nu 24 wk. En mijn buik is nu al net zo groot als hij bij de eerste op het einde was. Dus hier klopt het wel..
Bij mijn eerste had ik nu al een hele flinke buik. En nu? Nog helemaal plat geen buikje niks. Ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen Nog geen kilo aangekomen. Ik zou een perfect geval van I didn't know I was pregnant zijn!
Ja, hier ook! Nu 14 weken en al 2 weken positiekleding aan. Bij de eerste was dat toch wat later, denk ik zo.
Yep, bij mij zeker ... nr 1: 20 wkn nr 2: 9 wkn nr 3: 5 wkn $) Tegen het einde was er overigens weinig verschil meer, het was vooral dat het in het begin veel sneller ging.
Bij mij gaat het niet op. Ik had gehoopt dat het deze keer wat sneller zou gaan, maar ik heb weer tot een week of 22 moeten wachten tot je wat zag. Nu mn buik er eenmaal is, heb ik wel het idee dat het sneller gaat. Ik denk dus wel dat hij uiteindelijk groter gaat worden dan bij bij de eerste