Klopt het echt ? Sneller buikje bij tweede zwangerschap..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MirandaV, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Bij mij juist niet... was 6 kg meer kwijt na de zwangerschap uiteindelijk en ik ben nu net over het startgewicht van de zwangerschap van de eerste en ben nu 29 weken. Bij de eerste met 9 weken al uit mijn kleding gegroeid en deze keer met 15 pas. Heb wel minder vruchtwater maar dat scheelt geen kilo's...

2. lalla

lalla Lid

15 apr 2011
    31
    0
    0
    Bij mij klopt dit wel met de eerste pas een buikje met 24 weken en nu met 12 weken al een buikje.

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hebben jullie er ook fotos van :) ? ben wel heel benieuwd hihi.. mijn man zei net zo dan je krijgt al echt een buikje?! ik dacht nu al?! ben pas 5 weken.. hij zeg wacht ik maak foto.. dus ik vergelijken met me zoontje.. en daarbij kreeg ik pas beetje met 10 weken zo een buikje... zo raar als iemand zou zeggen ben je zwanger?? ja uhm 5 weken?? vind zo vreemd haha :)

4. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Haha Miranda, je ziet het zelf mss beter omdat je het weet. Een ander die het niet weet zal het minder snel opvallen.
    Zal eens kijken of ik foto's heb, 2e ging idd sneller bij mij. Nu voor de 4de keer zwanger en 's avonds echt al een behoorlijk 'darmen'buikje. Ben benieuwd hoe hard het nu gaat. 3e zwangerschap is mis gegaan, dus geen vergelijkingsmateriaal!.
    Ik ga even speuren naar foto's.

5. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Dit was mijn buikje met 8 weken tijdens mijn eerste zwangerschap:
    8weken.jpg

Nu ben ik 5 weken zwanger en is mijn buiken even groot. Al mijn darmen zijn omhoog gedrukt;)

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    :DJa het komt vast omdat ik het weet inderdaad haha maar t viel mij en me vriend wel erg op haha.. 5 weken en nu al een bolletje darmen haha

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier was dat zo ja. Bij de eerste echo zei de vk ook dat mn baarmoeder flink voor lag op groei

8. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.131
    205
    63
    Bij mijn eerste zwangerschap droeg ik vanaf 12 weken positiekleding nu al vanaf 5 week

9. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    dan klopt t over t algemeen wel ja.. bij me zoontje was het op zich ook wel snel.. kwam me baarmoeder ook snel boven de rand uit.. maar niet verwacht dat dit nu nog sneller zou gaan..

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    hier niet.
    bij de eerste droeg ik met 9 weken al positiebroeken, met de 2e ergens tegen de 20 weken pas.
    (moet er wel bij zeggen dat ik na de bevalling van de eerste niet meer mijn oude figuur heb teruggekregen en dus zoieso al grotere kleding draag.)

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben nu 24 wk.

En mijn buik is nu al net zo groot als hij bij de eerste op het einde was.

Dus hier klopt het wel..

12. Onje

Onje Niet meer actief

Bij mijn eerste had ik nu al een hele flinke buik.
    En nu? Nog helemaal plat geen buikje niks.
    Ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen
    Nog geen kilo aangekomen.

Ik zou een perfect geval van I didn't know I was pregnant zijn!

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, hier ook! Nu 14 weken en al 2 weken positiekleding aan. Bij de eerste was dat toch wat later, denk ik zo.

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Yep, bij mij zeker :cool:...

nr 1: 20 wkn
    nr 2: 9 wkn
    nr 3: 5 wkn :)$:))

Tegen het einde was er overigens weinig verschil meer, het was vooral dat het in het begin veel sneller ging.

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Bij mij gaat het niet op.
    Ik had gehoopt dat het deze keer wat sneller zou gaan, maar ik heb weer tot een week of 22 moeten wachten tot je wat zag.
    Nu mn buik er eenmaal is, heb ik wel het idee dat het sneller gaat. Ik denk dus wel dat hij uiteindelijk groter gaat worden dan bij bij de eerste:)

Deel Deze Pagina