Wie kan mij uit de onzekerheid helpen? Tempen??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door HaNa540, 20 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hey meiden even een vraagje met uitleg uitraard!
    Ik heb vorige week maandag een hsg (door spoelen eileiders) gehad en een laproscopie (kijkoperatie) op dag 8 van me cyclus.
    Ik heb over het algemeen altijd me eisprong tussen dag 11 en dag 14! Ik heb dag 10 en 11 heel veel afscheiding gehad!
    Nu heb ik vanaf zaterdag(kon niet eerder was bij me ouders om te herstellen en was ze vergeten) ovu testen gedaan waarbij hij zaterdag vrij donker was maar niet positief (gebruik digitale van clearblue)
    Daarna nog geen enkele positieve of bijna positieve ovu test gehad alleen maar negatieve met een vele malen lichtere streep als zaterdag!
    Nu heb ik dus ook vanaf zondag pas kunnen tempen want ook me termomether was ik vergeten.
    Maar aangezien ik toch graag wil weten of ik me ei gehad heb, dit ook om te zien of mijn lichaam nu niet van slag is, wil ik jullie vragen even mee te kijken.
    Mijn temp is voor me ei altijd 36.7 tot max 36.9 maar zit nu alle ochtende boven de 37.0?
    Wat denken jullie wanneer ik me ei gehad heb?
    Kaartje staat in mijn handtekening!

2. Yris

Yris Niet meer actief

#2 Yris, 20 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2012
    Als ik naar je kaartje kijk, dan denk ik dag 14, maar als ik daarbij na je afscheiding kijk op je kaartje.. zou het al dag 13 kunnen zijn ;)

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ja ik twijfel zelf ook heel erg!
    Maar ja ik zie ook wel!
    we hebben vrijdag geklust en hoop dat dat dan de knaller is geweest en anders hebben we pech volgende ronde misschien meer geluk!
    Ik vond het alleen zo vreemd da mijn test van zaterdag echt bijna positief was 2 donkere strepen maar geen smille en de dagen erna alleen maar lichter denk dus echt dat me testen donderdag en vrijdag posi geweest zullen zijn dus dan is het zaterdag of zondag eirpong! We wachten het af!

4. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0

ik denk hetzelfde

Deel Deze Pagina